Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Aura
#321683
Ik ben vandaag begonnen met m'n nieuwe bijbaantje: orders picken bij een pharmaciebedrijf. Ik moet dus met een bestelling de schappen langslopen in het magazijn en alles op m'n karretje laden. Heel simpel werk, maar goed, het is ook een bijbaantje....
Dat bedrijf levert geen medicijnen als Valium (wat ik eerst dacht), maar vooral dingen als asperientjes, voedingssuplementen, homeopatische middelen, en ook Bach Bloesems, en nog wat andere dingen.

Ik kwam allemaal dingen tegen die hier op het forum veel genoemd worden, zoals die Glucosamine-combinatie, Traumeel (en ik maar denken dat het een soort meel was :-[ ), Cats Claw, allemaal Bachs en nog wat meer. En het personeel krijgt korting ;D
Door Peet
#321687
aha..... :D...wanneer kan ik mijn bestelling doorgeven? ;D ;D

Lijkt me trouwens een leuke omgeving!
Door Aura
#321698
Hahah ;D
Nou, ik wacht nog een paar weekjes tot ik een beetje ben ingewerkt, en dan zal ik eens vragen wat ik allemaal kan bestellen daar (kan je moeilijk op je eerste dag al doen toch?).
Ik roep wel tegen die tijd. ;)

Oh ja, ik zag ook visolie-capsules, chlorella oid en nog meer....


Welke omgeving bedoel je trouwens?
Laatst gewijzigd door Aura op wo 18 mei 2005, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Peet
#321702
Ik bedoelde het in de zin van "werk-omgeving" ;)..ik zou zo al die labeltjes en bijsluiters gaan lezen... ;D ;D
Door Aura
#321706
Oh jaaah, die neiging heb ik ook steeds. Dan denk ik: Hey, die heb ik op Barfplaats gezien, even kijken waar het goed voor is!
Maar ja, dat kan natuurlijk niet he? ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#321707
Aura schreef: Ik ben vandaag begonnen met m'n nieuwe bijbaantje: orders picken bij een pharmaciebedrijf. Ik moet dus met een bestelling de schappen langslopen in het magazijn en alles op m'n karretje laden. Heel simpel werk, maar goed, het is ook een bijbaantje....
Dat bedrijf levert geen medicijnen als Valium (wat ik eerst dacht), maar vooral dingen als asperientjes, voedingssuplementen, homeopatische middelen, en ook Bach Bloesems, en nog wat andere dingen.

Ik kwam allemaal dingen tegen die hier op het forum veel genoemd worden, zoals die Glucosamine-combinatie, Traumeel (en ik maar denken dat het een soort meel was :-[ ), Cats Claw, allemaal Bachs en nog wat meer. En het personeel krijgt korting ;D
ah mooi, als ik dan weer eens een doos met foute inhoud ontvang weet ik wie ik bij der oren kan pakken ;D
Door Aura
#321714
Angelique schreef: ah mooi, als ik dan weer eens een doos met foute inhoud ontvang weet ik wie ik bij der oren kan pakken ;D
Oh oh.... :o

:D

Oh, ze hebben trouwens ook hondenbrokken. Een soort biologische ofzo. Ik weet de naam niet meer, maar het is iets met een J (Jalla, Jolla zoiets in die richting).... ::)
Geen idee aan wie ze die leveren, maar ze schijnen ook te leveren aan dierenartsen en therapeuten (ben even vergeten of dat mensen- of hondentherapeuten waren)
Door Aura
#321730
Ja, dat zou heel goed kunnen.
Is het zo slecht? Relatief dan, want het zijn sowieso al brokken. Ik had er echt nog nooit van gehoord. ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#321791
Aura schreef: Ja, dat zou heel goed kunnen.
Is het zo slecht? Relatief dan, want het zijn sowieso al brokken. Ik had er echt nog nooit van gehoord. ::)
Tis vegetarisch....moet voldoende zeggen ::)
Door Jinxy
#321799
Tja, die vegetarische brokken zijn natuurlijk om de supplementenhandel bloeiend te houden ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#321820
Jinxy schreef: Tja, die vegetarische brokken zijn natuurlijk om de supplementenhandel bloeiend te houden ;D
Volgens mij verkopen ze geen vleesmeel o.i.d. dus het gemis in die brokken wegsupplementeren zal ze niet lukken ;D
Gebruikersavatar
Door Hitam
#322148
Ze hebben niet alleen vegetarische brokken ook met vlees. Maar desalniettemin is het een slecht voer. Wordt slecht gegeten, veel diarree en slechte vachten. Helaas want het is wel biologisch voer.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door