Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door PLientje
#3218058
Heeft iemand ervaring met dit merk?

In mijn zoektocht naar een waterdichte, mooie, getailleerde jas ben ik het tegengekomen.
Door Anne in Zweden
#3218102
PLientje schreef:Heeft iemand ervaring met dit merk?

In mijn zoektocht naar een waterdichte, mooie, getailleerde jas ben ik het tegengekomen.

Ik heb diverse regenkledingstukken van Didriksons (Zweeds merk, vandaar), en ben er over het algemeen tevreden mee. Alleen één dunne regenjas die in de plooien en onder bandjes van een rugzak op een gegeven moment toch water doorlaat, maar als dat gebeurt dan regent het meestal ook flink. Het merk is hier in Zweden in ieder geval heel populair, en iedere sportzaak heeft er wel kledingstukken van hangen.

Heb je een link van de jas?
Door Parelridder
#3218123
PLientje schreef:Heeft iemand ervaring met dit merk?

In mijn zoektocht naar een waterdichte, mooie, getailleerde jas ben ik het tegengekomen.
Ik heb er mijn winterjassen van: één voor werk/netjes, één voor hondenactiviteiten. SUPER warm, waterafstotend, heerlijke pasvorm en gaat al jaren mee zonder enige slijtage. Ook het wassen (mijn reguliere wordt aan het eind van de winter gewassen voor ik 'm opruim, het hondenexemplaar ook wel een keer tussentijds) maakt 'm niet minder mooi.
Bever heeft een webshop waar je er heel veel kunt krijgen. En wat niet bevalt, kun je retour brengen bij een winkel. Dan kun je meer bekijken/passen dan in de winkel hangt.
Door Elvira
#3218137
Anne in Duitsland schreef:Ik heb diverse regenkledingstukken van Didriksons (Zweeds merk, vandaar), en ben er over het algemeen tevreden mee. Alleen één dunne regenjas die in de plooien en onder bandjes van een rugzak op een gegeven moment toch water doorlaat, maar als dat gebeurt dan regent het meestal ook flink. Het merk is hier in Zweden in ieder geval heel populair, en iedere sportzaak heeft er wel kledingstukken van hangen.

Heb je een link van de jas?

Ik hoorde afgelopen week dat rugzakken de waterdichte laag van je jas af schuren. Als je een rugzak wilt dragen in moet je een jas nemen met hele dikke lagen goretex
Door Anne in Zweden
#3218356
Elvira schreef:Ik hoorde afgelopen week dat rugzakken de waterdichte laag van je jas af schuren. Als je een rugzak wilt dragen in moet je een jas nemen met hele dikke lagen goretex
Ik moet er niet aan denken, haha! Ik heb alleen een rugzakje bij me (soms) wanneer ik met de honden helemaal over berg achter ons huis ga wandelen, en het eerste halfuur ongeveer gaat dat stevig bergop, en met zo'n zware goretex jas is me dat veel te warm en zweterig. Meestal heb ik die dunne Didriksons aan omdat die makkelijk om mijn heupen kan worden geknoopt als het te warm wordt, maar soms worden we overvallen door regen, en dan merk ik dat hij op de plooien en dus onder het rugzakje op een gegeven moment water door de stof komt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door