Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
#3217829
Ohoh, zo begint het dan toch echt. Mijn eerste examen.
Op naar de gymzaal om daar terwijl het veels te mooi weer is 3 uur op nare stoel te zitten en conclusies te moeten trekken uit nederlands teksten waarvan de auteur soms na het examen erachter komt dat hij dat met zijn tekst bedoeld had. Ik heb er zin in. :P

Ik moet er goed aan denken vooral niet na te denken en dan komt het wel goed volgens mijn docent. :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Shanti en co op do 26 mei 2016, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jasmijn
#3217899
Aah examens de goede oude tijd dat ik altijd een half uur na iedreen anders klaar was ::)

Behalven bij biologie, wiskunden, natuurkunde en scheikunde dan liep ik altijd een half uur voor iedreen de klas uit :biggrin2:

Mogen de kennis bij je zijn en je dat dat verschrikkelijk vak nedelderlands een poepie laat ruiken :cool:
Hierbij stuur ik je alle kennis van de Nederlandse taal van mijn Portugese vriend toe, aan die van mij heb je geen ruk namelijk :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door