Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3216239
Ik ben op zoek naar een sporthorloge. Het is mijn bedoeling dat ie een stopwatch, hartslagmeter en een GPS meter heeft. Maar ik kan zo snel niets vinden wat ze alle drie heeft. Vooral de stopwatch schijnt een ongebruikelijke te zijn, die zit er vaak niet op. Maar die heb nodig voor mijn intervaltraining, ik loop nu steeds met mijn smartfoon en dat vind ik onhandig.

Iemand ervaring met sporthorloges en tips? Alvast reuze bedankt.
Door Mowgli
#3216288
Heb je al bij Garmin gekeken? Garmin heeft horloges met gps voor de rensport. Ik heb een fiets gps van Garmin, die is echt voor het sporten en er zit ook een stopwatch/timer op.

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#3216305
De Garmin 310xt heeft het allemaal sowieso wel. En andere types van het merk zijn er vast ook genoeg te vinden.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3216322
Tomtom heeft ook sportwatches.
Mio euh nog wat ook, zou ik moeten zoeken.
Philips was ermee bezig
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3216406
Kaio schreef:Tomtom heeft ook sportwatches.
Mio euh nog wat ook, zou ik moeten zoeken.
Philips was ermee bezig
Ja merken genoeg, maar kunnen wat ik wil is een tweede.

Ik ben even langs de decatlon geweest en heb naar aanleiding van jullie tips zitten sneupen op het net. De polar M400 lijkt het meest logische, dat is de goedkoopste die kan wat ik wil. Ik heb een roze gevonden die 40 euro goedkoper is dan de zwarte, scheelt ook weer een hoop. Nog even over nadenken, ik vind het wel heel veel geld.

Bedankt!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3216420
Ja goedkoop zijn ze niet nee. Zou toch denken dat ze allemaal wel stopwatch functie zouden hebben voor dat geld ::) :o
Is die polar dan nog met borstband of ook zonder? Met zoals ik zo gauw zie.
Want als je toch veel geld moet uitgeven kun je ook even denken of je nog iets meer wilt uitgeven voor een hartslagmeting op de pols.
Of niet natuurlijk, afhankelijk van het budget wat je wilt en kan uitgeven natuurlijk! ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3216437
Volgens de meneer van de winkel zijn ze via de pols veel onnauwkeuriger. Tja en ik heb natuurlijk geen idee of hij gelijk heeft. Ik weet wel dat ze dan gelijk veel duurder zijn.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3216442
Kaela schreef:Volgens de meneer van de winkel zijn ze via de pols veel onnauwkeuriger. Tja en ik heb natuurlijk geen idee of hij gelijk heeft. Ik weet wel dat ze dan gelijk veel duurder zijn.
Ze zijn niet onnauwkeuriger, ze zijn getest t.o.v. de banden. Is alle moeite voor gedaan om minimaal net zo betrouwbaar te zijn. Heb gewerkt waar ze ontwikkeld zijn ;) Heb ook de eerste on gehad ( mio tontom en ik vermoed ook de garmin hebben dezelfde)
Wel is het zo dat zo'n horloge dan strak moet zitten anders functioneerd het niet.
Duurder zijn ze wel, want zo makkelijk is de technologie erachter niet.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3216969
Polar heeft mooie sporthorloges. En als ik nu een nieuwe mag uitzoeken wil ik graag een tom tom of Garmin die waterdicht is zodat er ook mee op en in het water gesport kan worden. Coolblue heeft veel keus en het sporthorlogecenter ook. beiden hebben goede en nette service, niet geheel onbelangrijk als je online iets aanschaft.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3216977
Hihi logisch dat sporthorlogecenter en coolblue gelijkwaardig zijn aangezien het dezelfde winkel is ;)
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3217026
dinky89 schreef:Hihi logisch dat sporthorlogecenter en coolblue gelijkwaardig zijn aangezien het dezelfde winkel is ;)
Echt dat heb ik nooit geweten. :-[
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3217059
Zodra er center in de naam staat kan je er zo ongeveer vanuit gaan dat het onderdeel is van coolblue ;-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door