Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
#3216803
Weet er alles van.. heb er 9 jaar gewoond..

Kende een Deense Dog die de hele dag in een grote Amerikaan lag... alleen deze hond was het gewend.. warm.. niet warm...
's Avonds kwam hij eruit om op een snackbar te passen (één van de ronde boulevardtentjes)..
Eens kwam hij binnen en een man zat een broodje kaas te eten.. hond kwam voorbij en hap weg broodje kaas.. :biggrin2: :biggrin2:
Je moest 's nachts ook niets in de vitrine laten liggen want bijv. een halve of hele ham was 's morgens wel weg... :biggrin2:

Ik praat over de 70's... maar nog gebeurd het dus... eigenaren zouden hun hond een paar dagen kwijt moeten zijn en een dikke vette bekeuring want vaak gaan ze zelf lekker op strand liggen en die hond ligt op de boulevard in de auto...
#3216834
Oh, ik zie weer zulke domme dingen deze dagen weer... Echt dat mensen zo vreselijk stom zijn... Gister mijn buurman nog lekker rond een uurtje of 1 fietsen met hun herder. Nu heb ik wel veel vaker kromme tenen bij hen, ook omdat zij echt nog overtuigd zijn van de ouderwetse dominantie theorie....
Maar ook vandaag hoor, we komen rond 12 uur bij mijn moeder vandaan en onderweg zo veel mensen zien lopen, vol in de zon en dan zie ik die hondjes vreselijk langzaam lopen met kilometers tong... Je maakt mij niet wijs dat het dier plezier heeft....
#3216861
Ach ja . Bij sommigen zal het kwartje wel nooit vallen :-X
De baby slaapt zo lekker in de auto , en men gaat boodschappen doen ......

Ik liet gisteren om 15 uur het zonnescherm zakken . Ik heb uitzicht op de dijk hier . Ik zag ook weer iemand met een Yorkie en een Golden
Ook erg fijn op dat tijdstip , dat hete asfalt ......
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door