Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door saluki
#3216620
Weet iemand iets te zeggen over rauw voeren en prednison ivm e colli?? je zou een hond geen rauw mogen geven daar dit gevaarlijk zou zijn. Is dit waar of een broodje aap van een anti rauw d.a.
#3216639
Hier zit Joy al een jaar of 3 aan de pred. Dagelijks 5 mg. voor een hondje van 10 kilo. En ze eet rauw (KVV) en zorgt zelf, vaak via onze kat voor de nodige Barfhappen (muizen, konijnen, vogels). Nooit één keer problemen gehad. Maar Joy krijgt de prednison in verband met syringomylia, en dan m.n. de neurologisch klachten. Weet niet of dat iets uitmaakt.
#3216711
Ik heb meerdere honden op hoge doseringen Prednison gehad tijdens rauw eten, nooit wat van opgelopen als ze op dat moment een zwakke weerstand hadden. Wel heb ik 1x meegemaakt dat er eentje een dode muis (met wormen) te pakken kreeg en die heb ik later 1x moeten ontwormen. Die had voor een leveronsteking een hoge dosering Prednison
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door