Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3216373
Kan een hond een andere hond heel subtiel verbieden iets te doen?

Jones had problemen met terug naar mij komen en bleef halverwege staan (is vroeger nooit zo geweest). Afgelopen twee dagen in het bos Kimba een paar keer weggestuurd omdat ze recht voor mij blijft dralen en je over zo'n smurfje dan je nek breekt. Jones komt nu weer perfect naar mij. Zie ik Kimba in de weg staan en stuur ik haar naar de zijkant hoppa Jones komt uit zichzelf zonder commando mij ff dag zeggen. Zou die kleine dominante terriër (dat is zij, ze heeft heel erg de broek aan) mij danwel mijn zak met koekjes opeisen en Jones zeggen wegwezen? Zo subtiel dat ik het niet direct zie? Denken honden zo?
Door BlissSpirit
#3216402
Ja, Ben ervan overtuigd dat ze dit kunnen. Heb er hier een voorbeeld van lopen
Heeft lang geduurd maar ben erachter gekomen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3216405
Verbieden is niet het eerste woord wat in mij opkomt, maar ja, ik denk zeker dat het kan. Kimba claimt jou en je koekjes en geeft aan Jones aan dat ie beter niet komen kan als zij er tussen staat.

Het is ook héél confronterend he, als Kimba door haar positie in te nemen Jones eigenlijk dwingt recht op haar af te laten lopen. Een beetje vent doet dat natuurlijk niet als een dame zo aanwezig is ;D
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3216408
Heel zeker weten ja. Hier ook zo'n dominant Yorkgevalletje. Kom als hond niet in de buurt van -spullen van- het vrouwtje, laat staan als het eetbaar is... Maar ook sloffen of een trui. Ik moet alles wegleggen als ik naar mijn werk ga, anders heeft kereltje geen leven. :-X
'Gelukkig' is hij blind, dus ziet de signalen niet. Maar zodra hij haar bemerkt, loopt hij blokje om. En bemerkt hij haar niet, dan krijgt ze een -onbedoelde- kopstoot en daar weet ze niet goed raad mee ;D
Door Lil
#3216412
Kaela schreef:Verbieden is niet het eerste woord wat in mij opkomt, maar ja, ik denk zeker dat het kan. Kimba claimt jou en je koekjes en geeft aan Jones aan dat ie beter niet komen kan als zij er tussen staat.

Het is ook héél confronterend he, als Kimba door haar positie in te nemen Jones eigenlijk dwingt recht op haar af te laten lopen. Een beetje vent doet dat natuurlijk niet als een dame zo aanwezig is ;D
Was Jones maar een beetje vent, zijn bijnaam is weenie.... Dus tja eh... Subtiel dat wil ik niet merkt hij wel hahaha

Ze zijn verder echt heel leuk samen met spelen en klef, bohhhh wat een klef koppel hahaha. Maar ik ga de gehaaide bitchy met haar dikke terriërkop in de gaten houden ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door