Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door enya13
#3216005
zouden jullie dit geloven? heb bol.com ook mail gestuurd.

Beste Klant,

Tijdens de jaarlijkse uitreiking van Thuiswinkel Awards in Noordwijk aan Zee wist bol.com alle nominaties te verzilveren. Zo bekroonde de vakjury bol.com tot ‘Beste Webwinkel van Nederland 2016’.

Hiervoor zijn wij onze klanten natuurlijk erg dankbaar, en daarom verrassen wij 25 trouwe klanten met een verrassing. Gefeliciteerd, jij mag je voor €350,- uitleven in onze webshop!

Met vriendelijke groet,

Bol.com Nederland
Door BusKay
#3216006
Waar mag je klikken??? Want daar sturen ze het virusje....

En tuurlijk mag je je voor 350,00 uitleven bij Bol in de webwinkel....
Als je daarna via Ideal even aftikt...
Door enya13
#3216027
het had zo mooi kunnen zijn ha, ha!

Hartelijk dank voor je e-mail van 4 mei 2016.

Je geeft aan graag te willen weten of de ontvangen e-mail van ons afkomstig is.

Helaas moet ik melden dat de door jou ontvangen e-mail is spam en is niet afkomstig van bol.com. Wanneer je een e-mail niet vertrouwt, klik dan nooit op de link(s) en vul nooit je gegevens in wanneer daarom gevraagd wordt. Je kunt de e-mail negeren en verwijderen.

Spam e-mails herken je aan het volgende:

- Er wordt meestal aangegeven dat je iets hebt gewonnen.
- Wanneer je op een link in de e-mail klikt dien je extra gegevens (meestal je mobiele telefoonnummer) in te vullen.
- In de kleine lettertjes ergens onderaan de mail (of link) staat vaak dat je met het invullen van je gegevens akkoord gaat met bijvoorbeeld een betaalde sms-dienst.
- Je naam staat niet in de aanhef. Wij spreken je altijd persoonlijk aan.

Mijn excuses voor het ongemak dat je hierdoor hebt ervaren.

Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en nog een prettige dag toegewenst.

Met vriendelijke groet,

Johannes

bol.com Klantenservice
www.bol.com
Gebruikersavatar
Door Hope
#3216080
Aaaaah, ergens is het wel jammer hé. Wat zou je gekocht hebben bij bol voor 350 euro? Al dromen gehad?

Wel netjes dat ze zo snel reageren!
Door BusKay
#3216197
Fijn die Johannes...

Ja... of je moet je erg eenzaam voelen of je stierlijk vervelen klik dan rustig...

Afbeelding

Gegarandeerd voorlopig geen rust meer...
Door enya13
#3216299
ik word nu doodgegooid met soortgelijke mails van ah, jumbo enz. steeds prijzen gewonnen. heb eigenlijk nooit spam. hoeveel mensen zouden er in trappen?
vroeger was het steenkolen nederlands of engels, nu foutloos.
Hope schreef:Aaaaah, ergens is het wel jammer hé. Wat zou je gekocht hebben bij bol voor 350 euro? Al dromen gehad?

Wel netjes dat ze zo snel reageren!
mijn wasmachine loopt op zijn eindje, maakt een pokkeherrie. zou wel een nieuwe kunnen gebruiken.
Door BusKay
#3216302
enya13 schreef:ik word nu doodgegooid met soortgelijke mails van ah, jumbo enz. steeds prijzen gewonnen. heb eigenlijk nooit spam. hoeveel mensen zouden er in trappen? Genoeg anders waren ze er niet meer
vroeger was het steenkolen nederlands of engels, nu foutloos.
Je moet ook op geen enkele manier reageren op dit soort mails... dus ook niet afmelden...
Als ze namelijk maar enigszins in de gaten krijgen dat je bestaat dan staat er gelijk een mailkanonnetje op je gericht..
Er is maar één remedie... zwijgend richting prullenbak... hier praktisch geen last... soms wat dames die ineens belangstelling hebben.. helaas (hoe fraai ook) prullenbak..

Ik had het namelijk bijv. een keer met de Indiase telefoontjes.. Ik had 1 keer iets terug gezegd.. gelijk had een muts daar een notitie gemaakt en ik werd weer middelpunt van aandacht.. Normaal leg ik em neer op de luidspreker en laat ze lekker l*llen... :biggrin2:
Door enya13
#3216303
ik kreeg die zooi ook zelden m.u.v. die dames idd. nu deze week ineens een heleboel. hier worden ze ook meteen afgevoerd hoor.
bellen zelden gelukkig, behalve microsoft support team laatst, ook zo'n indiaas accent idd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door