Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3215692
Ja ik ben grijs :biggrin2:
Maar dat mag toch wel als oudere -jongere :cool:

Afbeelding

Kijk , hier was ik tien jaar

Afbeelding

Maar de klok tikt door zegt de butler ::) Hier ben ik alweer bijna drie jaar ouder
Ik ben over vijf weken alweer jarig hoor en dan ben ik alweer 13 ::)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3216041
Rakker vindt grijs ook niet lelijk zegt hij.......... :smitten: :smitten: alleen zie je het bij mij niet en zeggen de mensen dat ik een puppie ben, terwijl ikke na de zomervakantie wel mooi naar de MAVO ga, ben al 12 dan moet je naar een andere school zegt mijn butler....... ikke ben niet zo handig met mijn pootjes en mijn bek volgens mijn butler, dus VMBO viel af......... Echt gemeen, want ikke wil graag elektromonteur worden, net als de grote baas....... heb heel goed gekeken als er weer eens iemand kwam om te werken aan de verwarming, of aan de boiler of aan de vaatwasser of aan de auto............ en als de grote baas weer eens iets moest maken, die is elektromonteur, dan vind ikke dat het leukst....... ikke kan dan toch beter VMBO elektrotechniek doen of zie ikke dat verkeerd??? Pfffffffff, butlers en bazen denken alles te weten en vragen niet of ikke het wel leuk vind >:( >:( >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door