Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3215424
:biggrin2: Bejaarden :P Ze hadden vanmorgen hun eigen uitgebreide wandeling al gehad . Dus later op de middag waren de butlers eigenlijk van plan om samen te gaan wandelen . heuh ze doen hun wandelschoenen aan ::) Wij willen eigenlijk ook mee hoor . Dus ... het plan maar weer gewijzigd en de soos toch maar meegenomen .... per bejaardenmobiel



Afbeelding

Weet je wat ... ik begin met bejaardengym :D

Afbeelding

Oooow wat een lekker weer ik blijf nog effe liggen hoor :D

Afbeelding

Geen drukte meer hoor , ik neem mijn tijd

Afbeelding

je kijkt eens links ......

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog meer oefeningen , tweebeners schijnen die oefeningen ook te doen voor een strakker hoofd

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zitten ze in de zon op een bankje en ik mot eenden kijken ... poeh hee ik heb best slaap

Afbeelding

Hmm en nog klein grut ook

Afbeelding
Afbeelding

Ja ... natuurlijk ik zal op mijn leeftijd het zwerfvuil wel weer meenemen

Afbeelding

Afbeelding

Zo ... doei . Ik ben nu in coma en mijn vriendin ook
Door fransbulletje
#3215427
Ha ha ha het is jullie toch weer gelukt om mee te mogen.
Prachtige foto's , het genieten spat er af. :-*
Gebruikersavatar
Door Neally
#3215440
Ach lieve dametjes toch. Wat een gelukkie dat jullie zagen dat de schoenen weer aan gingen.
Truste hoor lekkere moppies. :smitten:
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3215454
De dames hebben gelijk! Het was een heerlijke dag, moet je van genieten!!

Ik moet zo lachen, Harry neemt ook zwerfvuil mee we hebben ondertussen een plat plastic flesje, een blikje en een doekje bij de voordeur liggen. Maar als hij daar mee loopt moet ik wel aan Amber denken!
Door Lil
#3215663
O echt hoe durven butlers te denken dat ze alleen kunnen.... Hier wilt ook altijd alles mee. ;D
Door smulpaap
#3215684
constance.blokzijl schreef:De dames hebben gelijk! Het was een heerlijke dag, moet je van genieten!!

Ik moet zo lachen, Harry neemt ook zwerfvuil mee Afbeelding we hebben ondertussen een plat plastic flesje, een blikje en een doekje bij de voordeur liggen. Maar als hij daar mee loopt moet ik wel aan Amber denken!
Ik hoop voor jouw dat het bij de wat kleinere ""schatten "" blijft :biggrin2:
Hier moest alles altijd mee naar huis hoor , formaat deed er echt niet toe
Nu de freule wat ouder begint te worden begint het formaat ""schat "" gelukkig kleiner te worden
En soms is er zelfs twijfel , dan laat ze het liggen . Het gebeurt ook wel dat ze met schat in de koets springt
Door smulpaap
#3215686
dinky89 schreef:Tja, de soos kan natuurlijk niet zonder butlers thuisblijven ::)
Nee , absoluut niet . Ze zijn zo zielig hier ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door