Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3215517
een heerlijke zondag, dus hup honden in de auto en op naar sneek, de potten. lekker wandelen honden lekker los. spelen met andere honden..heerlijk. we lopen zo een rondje en als we weer bij het begin zijn struikeld meneer bijna over een andere hond, tja kan gebeuren het is een losloopgebied. iets verder op op een bankje zit een stelletje en dat schiet door de beelden van een bijna struikelende meneer in de lach...tosca bedenkt zich niet en rent er op af want ja aandacht is cool! ik kan haar zo snel niet meer roepen en ja hoor daar springt ze bij de meneer omhoog, dit mag ze niet maar ja je bent een puber dus...die mevrouw begint me toch een partij te gillen en schreeuwen ,hou je hond bij je,,bah vieze beesten...en weet ik wat ze nog meer zei...meneer puk antwoord daarop heel nuchter " maar mevrouw als u dat vindt, en u vindt het vieze beesten moet u mischien ergens anders gaan zitten, dit is een LOSloopgebied en daar kan dat es gebeuren.

normaal roep ik de honden altijd maar nu was tosca te snel...stiekem moest ik lachen en vondt het een gevalletje karma is a bitch....
#3215523
;D ;D ;D

Dat heb ik bij ons in het losloopbos ook...lopen er mensen netjes in de plooi, beste kleren aan (nette kleren/lichte kleren) en dan komen er honden aanstuiven of die schudden zich uit na het zwemmen ;D
Als je even doorloopt en een weggetje oversteekt is daar een aanlijngebied, minder kans dat je vies wordt :cool:
#3215674
zeker herkenbaar, komt zo vaak voor, ......zucht. idd. waarom zoeken ze dan in hun zondagse kleren een losloopgebied op?? of gaan daar lopen met angstige kinderen die gaan rennen en gillen en dus achtervolgd worden door een stel honden...........ouders pissed, kids overstuur, grrr!
#3215704
Tja... meestal zijn losloopgebieden maar een heel klein stuk en is er nog heel veel niet losloopgebied omheen. Ga dan daar heen :-X En als ze nog niet wisten dan weten ze het nu wel hoop ik. Want ik moet eerlijk zeggen dat als je er vaker komt en nog niet doorhebt dat het losloopgebied is dat euh....je die hersencel eens moet activeren.
Dus ja shit happens, zelf sta je er ook niet op te wachten maar het kan wel gebeuren.
Overigens heb ik eens in een bos gehad dat een stel opa's heel kwaad werden toen we langliepen( aangelijnd) terwijl zij voetbalden, op het grote pad. Zij moesten het spel staken en waren kwaad, ik moest maar ergens anders lopen ( einde wandeling omlopen zat er echt niet in), normaal laat ik het liggen en reageer ik niet, deze keer wel, ik begon met dat ik net zoveel recht had om daar te lopen als dat zij daar mochten zijn, waar ie vanalles op te zeggen had, en het eindigde met ik wijzend naar het 10 jarige kind wat erbij was, met, nou u bent een fantastisch voorbeeld voor hem, top! Toen werd ie echt kwaad ::) :biggrin2:
Ik heb best begrip voor mensen die bang zijn voor honden of niks met honden hebben, maar er zijn wel grenzen. Want je kunt ook overdrijven.
#3215735
Jeannette schreef:Omdat ze vaak niet weten dat het een losloopgebied is, mensen die niks met honden hebben, letten daar niet op en staan daar niet bij stil.
dat kan ik begrijpen, dat ze daar niet op letten enzo..maar t was zoo mega druk met loslopende honden dat als ze ff goed hadden nagedacht dat ze dat hadden kunnen weten. maar mss is dat te makkelijk gedacht van mij hoor...
#3215741
attje en puk schreef:dat kan ik begrijpen, dat ze daar niet op letten enzo..maar t was zoo mega druk met loslopende honden dat als ze ff goed hadden nagedacht dat ze dat hadden kunnen weten. maar mss is dat te makkelijk gedacht van mij hoor...
Jep, want je gaat ervanuit dat andere mensen hun hersencellen gebruiken :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door