#3215227
dribbeldiesel schreef:Ohhh, die heb ik net gekocht. Vandaag binnen gekregen.
Hoop dat mijn foto's ook zo mooi worden
In mijn omgeving zijn er ook een paar en die melden regelmatig wifi/mobiel internet problemen. Wel allemaal Tmobile, wellicht dat dat scheelt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
#3215246
hannabelgje schreef:Waar laat je die dan als je ergens heen gaat/bent?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Op mijn werk heb ik hem in mijn schortzak, anders zit hij in mijn tas of gewoon thuis.
Ik ben ook niet echt van :o moet hem perse bij me hebben. ::)
Als de kids mij appen doen ze ook gelijk iedereen die dan bij mij zit zodat ik weet dat ik een appie gehad heb :biggrin2:
#3215247
EliScooby schreef:In mijn omgeving zijn er ook een paar en die melden regelmatig wifi/mobiel internet problemen. Wel allemaal Tmobile, wellicht dat dat scheelt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Dat had ik met mijn vorige telefoon met telfort.
Heb nu nog telfort en tot nu toe komen apps gelijk binnen na versturen.
Het gaat nu beter.
#3215365
Ik heb hem gewoon in mijn broekzak zitten. Als ik naar buiten ga en ik heb mijn bodywarmer aan, dan zit daar een mooie binnenzak en in mijn winterjas zit hij vaak in de gewone zak met knoop. Maar groter als dit moet hij niet worden :P

Ik zit bij Tele2 en heb 0, 0 problemen met wifi of 4g ;)
#3215370
dribbeldiesel schreef:Ohhh, die heb ik net gekocht. Vandaag binnen gekregen.
Hoop dat mijn foto's ook zo mooi worden

Er zit bij de fotocamera een stand "prof" en dan krijg je mooie foto's. Het is even oefenen met de scherpstelling op het juist onderwerp, maar dan krijg je er wel mooie foto's voor terug......

Nog een paar:

Japanse sierkers:
Afbeelding

Brandnetel:
Afbeelding

Brem:
Afbeelding

Onbekend merk :D :
Afbeelding

balkon:
Afbeelding

ooievaar:
Afbeelding

Afbeelding
#3215390
zurca schreef:Leuk Dian!!
Ja met een gsm kan je tegenwoordig erg leuke foto's maken! (foto in mijn onderschrift is ook "gsmfotootje" :) )
dat is ook een mooie foto! Ik vind het mooie aan deze camera dat hij het onderwerp scherp stelt en de achtergrond wazig. Wil nog een keer een portretfoto van mijn vader mee maken, kijken of ik mijn vaders hoofd en buste dan scherp kan krijgen en de achtergrond wazig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door