Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3215079
Fritzi is schijnzwanger. En ze denkt dat ze nu voor 11 moet eten..... Dus ze krijgt gewoon 1 kg voeding per dag. Moet echt genoeg zijn hoor, smurfje weegt 25 kg!

Eergisteren ochtend had Leo zijn bord havermout pap (met appel en banaan - Fritzi lust geen appel en banaan) even op het aanrecht laten staan (rent naar de toilet en terug): pap weg. Eergisteren avond hoorde weg "slik slurp slobber" uit de keuken, ik ren naar de keuken (stond echt ver op het aanrecht verse rode pesto): rode pesto weg. Gisterenavond hoorde we weer "slurp slobber slobber", m'n vers gemaakte knoflook mayonaise pleite. En in theorie kan ze daar niet bij he, het staat ver op het aanrecht! Ik laat net een beetje droge muesli op de grond vallen (moest terug in het pak) Fritzi schiet uit de woonkamer en vreet de droge muesli op!

Kelere, ik heb dit echt nooit eerder mee gemaakt, een schijnzwangere hond die echt ZO gefixeerd is op eten! Die hond spoort niet hoor! Of herkennen jullie dit wel? Zijn mijn andere honden gewoon heel beschaafd?
Door Lizzy
#3215085
Ze houdt heel erg van eten, dat altijd. Maar dit doet dus echt nooit! Alleen als ze schijnzwanger is. Ze is echt vreselijk... Ze is de hele dag op zoek naar eten :biggrin2:
Door zurca
#3215086
Nee dat herken ik absoluut niet. Het is, was, hier andersom...niets eten maar dan ook he-le-maal niet....
("Was" want ze ligt as we speak haar roes uit te slapen van de sterilisatie)


Maarre....heeft Fritzi ineens uitschuifpootjes of nek gekregen dat ze die dingen nu l te pakken krijgt :biggrin2:
Door Lizzy
#3215097
petralita schreef:Weet je zeker dat ze "schijn" zwanger is....? ::)
Ik mag het hopen! Ze is niet in de buurt van de dry shipper geweest :biggrin2: . En ook niet in de buurt van de buurhond ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3215098
Als Kat schijnzwanger is eet ze amper. De laatste keer in 14 dagen tijd toch zeker 500 gram voer gegeten. Het was duidelijk wanneer de vermeende pups geboren waren, want van de een op de andere dag at ze weer als een bootwerker.

Maar diegene die schijnzwanger na een dekking waren, die werden hier wel echt roofzuchtig en hondsbrutaal.
Door Lizzy
#3215099
zurca schreef:Nee dat herken ik absoluut niet. Het is, was, hier andersom...niets eten maar dan ook he-le-maal niet....
("Was" want ze ligt as we speak haar roes uit te slapen van de sterilisatie)


Maarre....heeft Fritzi ineens uitschuifpootjes of nek gekregen dat ze die dingen nu l te pakken krijgt :biggrin2:
Ja, dat is ook zo, jouw moppie eet echt helemaal nada! Oh, is alles goed gegaan met de sterilisatie? Waar ben je geweest, uiteindelijk?

Ze staat te springen. En terwijl ze springt likt ze uit het bakje. En eigenlijk kan dat dus niet maar ze is kampioen springen (op de achterpoten). Echt he, als ik een dag ben weg geweest heeft ze me zooo gemist, dan springt ze op haar achterpoten zo hoog dat ze ver boven me uit steekt. En ik ben niet heel groot maar ook niet super klein met mijn 1.67.
Door Lizzy
#3215100
Angelique schreef:Als Kat schijnzwanger is eet ze amper. De laatste keer in 14 dagen tijd toch zeker 500 gram voer gegeten. Het was duidelijk wanneer de vermeende pups geboren waren, want van de een op de andere dag at ze weer als een bootwerker.

Maar diegene die schijnzwanger na een dekking waren, die werden hier wel echt roofzuchtig en hondsbrutaal.
;D ;D ;D ;D ;D

Maar dat is wel het goede woord! Roofzuchtig!

Wat gek joh, dat Kat tijdens haar vermeende dracht niet eet :g:
Door zurca
#3215103
Lizzy schreef:Ja, dat is ook zo, jouw moppie eet echt helemaal nada! Oh, is alles goed gegaan met de sterilisatie? Waar ben je geweest, uiteindelijk?
.
Gewoon bij eigen DA, toch maar....
Maar eerst gesprek gehad met de chirurg die de operatie heeft gedaan en de operatieassistente.
Ik heb ook 4 melkkliertumoren gevonden en deze zijn gelijk verwijderd vandaag. Vooraf aan de operatie longfoto's ivm eventuele uitzaaiingen. Longen waren schoon, echter linkerhelft van het hart was vergroot. Dat is dus het volgende punt op de agenda ::) :-X Melkliertumoren zijn opgestuurd voor onderzoek, dat wordt nog even nagels bijten een week of 2....

Maar de operatie zelf is verder goed gegaan, ook daarna verzorging zoals het hoort en niet op een fleecekleed op de gang..
Door Martine-Tom
#3215104
Lizzy schreef:Ik mag het hopen! Ze is niet in de buurt van de dry shipper geweest :biggrin2: . En ook niet in de buurt van de buurhond ;D
Tja ik las elders op het forum wel iets over vliegend lijnzaad :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door