Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3214924
Lizzy schreef:Wat een enorme hufters he? Hoe KUN je zoiets doen?!?!?!?? Ik vond die meiden wel heel aandoenlijk. Ze wilde "haar" eigenlijk houden :)
2 jaar geleden werd er voor mijn ogen een kitten onder een bankje gesmeten door een meisje/vrouw van mss 21 jaar, ze keek nog niet eens om toen ze wegliep van het gillende kitten :'(
Dat kitten heet nu Bami en woont bij mijn oude buurman en is met 7 kilo versgevoerd vlees aan zn botten de schrik van de buurt geworden...hopelijk komt dit kitten ook in zo'n gouden mandje terecht :-*
#3214950
Ach wat een droppie, en wat een lieve meiden!

En die Leo... wat heeft hij toch een mooie baan. Gelukkig is de kitten goed terecht gekomen. Hoe kan je het toch over je hart verkrijgen om zo'n beestje in een doos te stoppen en uit je auto te zetten? In wat voor rare wereld leven we toch...
#3214969
Martine-Tom schreef:2 jaar geleden werd er voor mijn ogen een kitten onder een bankje gesmeten door een meisje/vrouw van mss 21 jaar, ze keek nog niet eens om toen ze wegliep van het gillende kitten :'(
Dat kitten heet nu Bami en woont bij mijn oude buurman en is met 7 kilo versgevoerd vlees aan zn botten de schrik van de buurt geworden...hopelijk komt dit kitten ook in zo'n gouden mandje terecht :-*

Fijn te lezen dat het zo goed gaat met bami :)

En fijn voor Leo dat hij en het kitten zulke lieve meiden hebben getroffen. Dat lijkt mij toch de mooie kant van het vak ;) hopelijk vind het kitten vlot een fijn en liefdevol thuis
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door