Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3214614
Afbeelding

Beetje groot puppytje in de pupmobiel....
Prinsesje vind het nog steeds heerlijk om zich rond te laten rijden, net als vroeger toen zij nog klein was Afbeelding

Maar ze hebben samen ook heerlijk kunnen spelen
https://vimeo.com/164408149

Eenmaal thuis weer in de favoriete positie
Afbeelding


Oh, en dat Lola nog aan de riem zit in de kar? Mevrouw is een echte wildhond, aangezien we al herten hadden gezien en ze natuurlijk zelf ook uit de kar kan komen, neem ik geen risico Afbeelding
Laatst gewijzigd door constance.blokzijl op wo 27 apr 2016, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door smulpaap
#3214745
constance.blokzijl schreef:Ik merkte wel verschil hoor! 29 kilo voort trekken of 12 Afbeelding ach, ik heb mijn work-out voor vandaag weer gehad zullen we maar zeggen Afbeelding
Praat me er niet van :biggrin2:
Ik had mijn vorige twee oude bessen in onze oude doggyride zonder zwenkwiel
Die twee samen waren ook goed voor 31 kg
Ik heb nu inmiddels een nieuwe doggyride met zwenkwiel . Wat een verschil is dat , ik duw nu fluitend 30 kg voort :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3214776
smulpaap schreef:
Praat me er niet van :biggrin2:
Ik had mijn vorige twee oude bessen in onze oude doggyride zonder zwenkwiel
Die twee samen waren ook goed voor 31 kg
Ik heb nu inmiddels een nieuwe doggyride met zwenkwiel . Wat een verschil is dat , ik duw nu fluitend 30 kg voort :biggrin2:

We hebben een opvouwbare bolderkar gekocht, meer budget was/is er op dit moment helaas niet, en dit is op de achterbank mee te nemen. Dus ik moet helaas trekken Afbeelding
Maar hey, een abbo voor de sportschool heb ik zo niet nodig haha!
Door smulpaap
#3214796
constance.blokzijl schreef:We hebben een opvouwbare bolderkar gekocht, meer budget was/is er op dit moment helaas niet, en dit is op de achterbank mee te nemen. Dus ik moet helaas trekken Afbeelding
Maar hey, een abbo voor de sportschool heb ik zo niet nodig haha!
Ach het is voor nu toch een prima oplossing die bolderkar
En nee , abbo is niet nodig voorlopig ... scheelt ook weer tijd en geld :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door