Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3214452
Bij het kopen van mijn huis kreeg ik een waardebon, waarmee je een kunstwerk kunt uitkiezen bij 'de kunst van de kunst' in Hengelo (OV).
Deze is tm komende zaterdag geldig.
Mij gaat het niet lukken om daar naartoe te gaan.
Kan ik iemand anders daar blij mee maken?

groet,

Judith
#3214482
Euhhh ik wil je niet beroerd maken, maar Eddies ouders hadden er ook één gekregen bij de aankoop van hun auto en dachten zo een prachtig kunstwerk te kunnen kopen. Niet dus.... Om te beginnen was er niets voor dat geld te koop en moest er minstens zoveel bij..... Maar misschien heb jij meer succes.
#3214540
Pauline schreef:Euhhh ik wil je niet beroerd maken, maar Eddies ouders hadden er ook één gekregen bij de aankoop van hun auto en dachten zo een prachtig kunstwerk te kunnen kopen. Niet dus.... Om te beginnen was er niets voor dat geld te koop en moest er minstens zoveel bij..... Maar misschien heb jij meer succes.
Leuk 'kado' ! >:(

D&K: mocht jij het toch willen proberen (op de site stond best wat aanbod en via de mail werd mij gezegd dat er een groot aanbod was), geef me dan je mailadres ajb.
Ik stuur de bon dan aan je op.

Ben wel heeel benieuwd of je iets leuks vindt.

groet,

Judith
#3415183
Wat leuk zeg dat je zo'n waardebon kreeg. Ik ben zelf een groot kunstliefhebber en ik spendeer regelmatig uren tijd naar het zoeken van leuke schilderijtjes. Op het moment is motivational art erg trendy, mijn favoriet is een poster met een welpje dat in een plas kijkt en dan zichzelf als grote en sterke leeuw ziet. Als ik die waardebon zou hebben dan zou ik het wel weten. Ik wens je (en je gezin) in ieder geval alle geluk in het nieuwe huis!
Laatst gewijzigd door EricaVercios op ma 14 dec 2020, 10:35, 2 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door