Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3213885
Er is er hier eens eentje geweest die bijna een trauma had opgelopen door Barf :biggrin2:
Miss Smurf was van de beginners vleesbotten af en kreeg op een dag een konijnenkop
Hmm dat is wel interessant :D dus de freule stond lekker te peuzelen
Ik zag haar op een gegeven moment ""hinkelen "" Re-voorpoot omhoog en er zat dus een konijnen oog tussen haar tenen :biggrin2:
Brr butler hellup wat mot ik daar nu toch mee ::) Ik heb er geen foto van , ik heb madam maar even ""gered "" en daarna at ze het oog toch nog met smaak op
Later toen de freule eenmaal ervaring had moest ik opletten . Als ze koppen kreeg flikte ze het weleens om de ogen mee naar binnen te smokkelen
Ze sprong dan op de bank en ging op een oog zitten te ""broeden ""

Amber is een echte dame tijdens het eten , altijd netjes . Met bloederige haas wil madam de tuin nog weleens pimpen , maar verder onbesproken gedrag

Milo was een keurige heer tijdens het eten . Nooit geen rare fratsen

Noa kon er ook wat van , er zat altijd wel een restje tussen haar tenen . De tuin schoonhouden werd ook zo saai . Als madam de kans kreeg glipte ze naar binnen
Vervuilde de keukenvloer , liep door naar haar bed en wreef het restje vlees wat tussen haar tenen zat goed uit over haar bed
Dan weer terug naar de keuken om te ""dweilen "" en daarna naar je bed . Bed rook altijd lekker hoor als ze weer eens gesmeerd had :biggrin2:
En Opoetet had het altijd druk met haar bejaardengymnastiek tijdens het eten . Toen ze eenmaal 12 + was is Opoe gestopt met de gym :biggrin2:
Toen werd het eten in hapklare stukken gesneden


Afbeelding

Wie wat bewaard die heeft wat :biggrin2:

Afbeelding

Gymnastiek
Afbeelding
Afbeelding


Pimpen , is dit een mooie kleur butler :D
Gebruikersavatar
Door chery
#3213974
Oh wat knap van de bullen!! Hier een fransje, maar die probeert echt alles zo naar binnen te werken....Dus hier lukt het helaas niet...
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3213976
:) Wat leuk om je verhaal te lezen.
Grappig dat ze zo allemaal hun eigen dingetje hebben he!? :)

Zo'n stuk vlees/bot tussen de tenen lijkt me uitermate pijnlijk. :(
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3213987
Leuk, allemaal hun eigen maniertjes :D

Pummeke is hier de eerste met een vreetkleedje. Ik krijg het niet voor elkaar om haar uit haar bak te laten eten ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door