Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#3213670
Ik was vandaag een bestelling aan het doen bij Dogmeat, nu zag ik dat ze ook medipetfood nierdieet hebben ?
Mijn nierpatiëntje krijgt half barf/ half Bandit, maar bandit is nogal duur, dus ik vroeg me af of dit ook een goede kvv is ? Het is een stuk goedkoper en dat zou wel welkom zijn... maar niet als de kwaliteit onvoldoende is ( uiteraard zal het wel minder zijn dan bandit, maar ik vraag me dus af of het nog wel goed genoeg is)

Heeft iemand dit al gegeven ?

grtjs
#3213699
Het valt of staat helemaal met de % en met de kwaliteit van de voeding.... En dat is heel lastig te bepalen met een gemalen prak maar je zou wel kunnen navragen welke percentages vleesbot en orgaanvlees er in zitten. Als ze je dat nou kunnen vertellen, helpt dat je al een hoop verder!
#3218221
Ik heb gemaild met de producent van medipetfood en dit is een deel van het antwoord dat ik kreeg:

"De samenstelling van het Medipetfood Nierdieet is als volgt:


Groente/kruiden/zadenmix (groenten en kruiden 28%, biologische zaden 1%), kalkoenvlees (20%), parelhoenkarkas (20%), vuile lamspens (20%), vette vis (5%), kippenhart (2,5%), kippenlever (2,5%), biologisch kokosvet (1%). "



Lijkt me best ok te zijn ?
Ik zou het 3 à 4 dagen in de week geven, voor de andere dagen blijf ik zelf samenstellen
#3218507
Larshann schreef:Ik heb gemaild met de producent van medipetfood en dit is een deel van het antwoord dat ik kreeg:

"De samenstelling van het Medipetfood Nierdieet is als volgt:


Groente/kruiden/zadenmix (groenten en kruiden 28%, biologische zaden 1%), kalkoenvlees (20%), parelhoenkarkas (20%), vuile lamspens (20%), vette vis (5%), kippenhart (2,5%), kippenlever (2,5%), biologisch kokosvet (1%). "



Lijkt me best ok te zijn ?
Ik zou het 3 à 4 dagen in de week geven, voor de andere dagen blijf ik zelf samenstellen
Ja, dat klinkt goed.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door