Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3213689
Van de week met de bejaardensoos op pad met de koets . Prachtig mooi weer natuurlijk , dus we gingen een flinke ronde maken
En wat gebeurde er op het eindpunt ? Pang ..... :o Een enorme knal , en jawel we hadden een klapband :biggrin2:
Gelukkig zijn we thuisgekomen . Smurf heb ik gewoon maar voorin de kar gezet . Ze weegt niet zoveel , dus dat kon wel .
En ze had op de heenweg ook al aardig getippeld , dus dat hele eind terug lopen dat ging het hem echt niet meer worden
Amber kon natuurlijk niet meer in de kar , dus die moest er wel aan geloven . :biggrin2: Maar ze kan langer lopen dan Tessa
Gelukkig had de meneer van de fietsenwinkel een nieuwe band voor de kar , dus we konden alweer snel op pad met de Rolls
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3213693
Oh oeps..... Schrokken de dames niet?

Fijn dat de fietsmeneer een nieuw bandje had, konden de dames toch genieten van het mooie weer!
Door frodo quin
#3213716
Nja een buldog weegt wel wat veel om vooruit te slepen in een kar met een platte band hé :) Gelukkig al weer opgelost zodat de dames weer lekker lang op pad kunnen. :)
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3213780
Oei, wat vervelend!!

Gelukkig zijn jullie nog op een redelijke manier thuis kunnen komen!
En fijn dat de band al weer gemaakt is. Laat het lekkere weer maar komen!!!! :)
Door Lil
#3213783
Dat was zeker schrikken. Gelukkig is het gelukt. Zo heb ik mij in het laatste half jaar van Boris eens gigantisch verlopen. 2,5 uur met een hond die na 45 minuten echt de max had. Gek genoeg ben je dan vindingrijk genoeg om het op te lossen. Ik blijf mij daar vaker over verbazen.
Door smulpaap
#3213860
Nee , de dames schrokken niet :biggrin2: Die hadden het veel te druk met snuffelen gelukkig , en liepen een eindje achte mij
Ik schrok er zelf wel van . Ik stond braaf te wachten op de soos
En ja , ik was natuurlijk een flink eind weg , middenin de polder . Maar dat lijkt altijd wel zo te zijn als dat gebeurt
Maar we hebben wel erger meegemaakt . Een voorwiel wat onderweg afbreekt . Toen leefde Noa nog
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door