Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
#3213437
*ondertussen examens gehaald, aan de studie diergeneeskunde begonnen en bedacht me dat ik wel weer wat wilde maken*

Ik vind het namelijk leuk om te maken en het lijkt me een goede afleiding tussen het leren voor mijn examens door (wanneer ik daar eens mee begin ::) ).

Hier wat voorbeelden van onderschriften die ik gemaakt heb.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


En nog meer

Iets anders kan ook als iemand een voorbeeld of uitleg heeft.
Laatst gewijzigd door Shanti en co op za 24 dec 2016, 18:39, 3 keer totaal gewijzigd.
Door frodo quin
#3213439
Ja ik! Maar goede foto's vinden van mijn zwartjes is niet evident. Ze zijn in real life prachtig, maar mijn cameratalent en zwarte katten is geen goede combinatie. Ik zou het eigenlijk wel tof vinden als ik er iedereen op kan krijgen, maar 19 foto's gaat nooit goed in een onderschrift passen zeker :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3213446
Hm, ik wil wel een nieuw onderschrift (oude is verdwenen helaas en weet niet meer waar ik hem op had geslagen :-[ Blijkbaar is hij van fotosite waar ik hem had geupload verdwenen...)
Maar eigenlijk ben ik niet zo'n voorstander van SOG (studie ontwijkend gedrag) stimuleren ::)
Door Shanti en co
#3213447
frodo quin schreef:Ja ik! Maar goede foto's vinden van mijn zwartjes is niet evident. Ze zijn in real life prachtig, maar mijn cameratalent en zwarte katten is geen goede combinatie. Ik zou het eigenlijk wel tof vinden als ik er iedereen op kan krijgen, maar 19 foto's gaat nooit goed in een onderschrift passen zeker :)
Als je toevallig in de buurt van Zwolle woont wil ik ook wel langskomen om foto's te maken. :biggrin2:
Ik denk ook niet dat 19 mooi op 1 onderschrift past maar ik kan het altijd even proberen. Als je foto's hebt uitgezocht kun je ze het makkelijkst in een wedtransfer linkje zetten en die link naar mij pb'en of mailen (dan pb ik mijn mailadres).
Kiraly schreef:Ja ikke :D . Als je dat wil maken, heel graag
Heb je voorkeur voor een bepaalde soort?
Ook voor jou, een wetransfer link om de foto's te sturen is het handigst want dan kan ik ze in 1 keer downloaden en blijft de kwaliteit goed.
BusKay schreef:
thessash's images are not publicly available. :( :(
Aangepast. :)
Door frodo quin
#3213449
Jammer genoeg niet. Nuja, jammer, ik woon wel best graag in Gent, maar voor de foto's komt dat niet echt uit. Ik kijk even wat ik kan selecteren. Kan je me je mail adres in pb sturen?
Door Shanti en co
#3213461
dinky89 schreef:Hm, ik wil wel een nieuw onderschrift (oude is verdwenen helaas en weet niet meer waar ik hem op had geslagen :-[ Blijkbaar is hij van fotosite waar ik hem had geupload verdwenen...)
Maar eigenlijk ben ik niet zo'n voorstander van SOG (studie ontwijkend gedrag) stimuleren ::)
Wat, ik?! Heus niet. :biggrin2:
Ik heb nog bijna 3 weken dus ben heel trots dat ik in elk geval al een planning gemaakt heb vandaag om oefenexamens te maken. Me eraan houden is een tweede maar dit is al bijna meer dan ik normaal doe. :P
*loes* schreef:Ik zal wel graag een onderschrift hebben :D
tessa schreef:Ik zou ook heel graag een nieuw onderschrift willen hebben. De hondjes die ik nu heb in mijn onderschrift(pippi en shanty) zijn al een poosje dood
Ook voor jullie, foto's het liefst via wetransfer pb'en/mailen en als jullie ene voorkeur hebben dat zeggen.

Ik ga bezig wanneer ik tijd heb en werk een lijstje af op wanneer er hier gereageerd is en ik de foto's binnen heb.
Door Kiraly
#3213473
Ik ga het weekend foto's bij elkaar zoeken, dan stuur ik je een berichtje. Hoe en of wat maakt me niet uit. Het zal vast prachtig zijn. En alvast heel erg bedankt.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3213478
Thessa en Shanti schreef:Wat, ik?! Heus niet. :biggrin2:
Ik heb nog bijna 3 weken dus ben heel trots dat ik in elk geval al een planning gemaakt heb vandaag om oefenexamens te maken. Me eraan houden is een tweede maar dit is al bijna meer dan ik normaal doe. :P
Hihi, dat is al meer dan ik heb gedaan voor mijn examens in 2007 ;D
Zal eens kijken of ik wat leuke foto's kan vinden ;)
Door Lida. S
#3213479
Thessa heeft voor mij ook een heel mooi onderschrift gemaakt en ook uitleg erbij gegeven hoe ik het moet plaatsen. Door omstandigheden ben ik er nog niet toe gekomen om het te plaatsen, maar dat zal niet lang meer duren.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door