Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
#3212946
Goed mijn zusje van 19 wil op kamers en mijn ouders vinden dat niet goed want mijn moeder is niet helemaal helder en was het er eerst wel mee eens maar heeft zich zonder aanleiding bedacht en is er nu tegen.
Ze wil op kamer omdat ze nu elke dat met de fiets, trein en bus naar school moet en ze wil graag op loop/fiets afstand wonen ( wat heel logies is )

Maargoed mijn moeders oplossing is om mijn jonger zusje het licht in de ogen niet te gunnen dus moet ze het huis uit zijn op de 30-04 terwel ze een kamer heeft vanaf 01-05, lekker handig weer.
En mijn vader wandelt weer als een blinde hond trouw achter mijn moeder aan en gaat mee in haar gestoorde gedrag.

Dat is helaas niet het enige, zus lief moet al haar spullen laten staan enkel wat kleding en boeken mag ze mee nemen.

Daar ze een student is en ondanks dat ze werkt erg weinig te besteden heeft kan ze zelf niet echt dingen aan schaffen.
Ik kan helaas tot mijn spijt ook financieel ook niet helpen.

Het kan zijn dat ze nog meer nodig gaat hebben maar het dringest is een bed en dan wel een hoogslaper aangezien de kamer die ze kan betalen 4m2 is.

Dus mijn vraag is wie heeft er een gratis hoogslaper staan die die niet meer nodig heeft?
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3212982
Jasmijn, het moet in de buurt van purmerend zijn?(ik heb geen bed hoor, maar misschien is het handiger zoeken voor ons om te weten waar het bed naartoe moet).
Er zijn meerdere site's met gratis af te halen spullen, misschien ook in jullie buurt? Of anders met een beetje geluk, kan een bed mee met een barfritje?
En er is al eens eerder een topic geweest voor iemands kind die op zichzelf ging en nog dingen nodig had, misschien kan je hier ook nog meer dingen vragen voor je zusje? Ik neem aan dat ze niet alleen een bed nodig heeft ;)
Door jasmijn
#3213167
Het hoeft niet in de buurd van purmerend te zijn, in de randstad rijd mijn vriend en mijn zus bijden vaak rond dus het liefst daar.

Ze is zelf nog aan kijken wat ze nog meer nodig heeft, als ze nog iets nodig heeft geeft ze het door.
#3213198
Ik heb volgens mij verschillende spulletjes op de vliering, zoals borden (ontbijt en diner). Waarschijnlijk ook leuke bekers (ik kan me niet herinneren dat ik die al weg gaf). Mankeert niets aan (borden niet geschikt voor vaatwasser, maar dat lijkt me voorlopig niet aan de orde?) En vast nog meer van dat soort dingen!
Wat heeft ze al / wat heeft ze nog nodig??
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door