Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#3192826
malimaniac schreef:Zijn er mensen die van het voorjaar hun dier willen laten titeren? Misschien kunnen we het samen organiseren bij genoeg interesse.

Ja. Al begreep ik dat Tannetje het niet meer op locatie doet?
Dus ik was van plan dan maar naar haar praktijk te rijden en dat te combineren met een nachtje / weekend weg.

Zou nl ook wel advies willen over de Rabies enting...
#3192855
Ik meen ook gelezen te hebben dat Tannetje niet meer op locatie zou komen omdat zij inmiddels voldoende dierenartsen opgeleid heeft mbt titerbepalingen en lezen er van?
Brenda Ooms, Den Haag, geeft op haar site aan dat zij titert en er korting is bij meerdere aanmeldingen. Misschien een optie?
De uitvoering van de Titerbepaling:
Voor het uitvoeren van een titerbepaling is een klein beetje bloed nodig van uw dier. Eigenlijk maar 1 druppel. De test duurt 30 minuten.
Wilt u een titerbepaling laten uitvoeren, neem dan tijdig contact op met mij. Ik probeer meerdere dieren op eén dag te verzamelen waardoor de test goedkoper is.

Kosten Titerbepaling inclusief bloedafname en consult:
Vacci-check 1 dier 55.00 euro per dier (incl consult)
Vacci-check 2 dieren 50.00 euro per dier (incl consult)
Vacci-check 3 of 4 dieren dieren 45.00 euro per dier (incl consult)
Vacci-chceck bij 5 of meer dieren 40.00 euro per dier (incl consult)
http://huisdierenacupunctuur.nl/vacci-c ... aling.html
#3212514
malimaniac schreef:Ja Silverlinde vind ik prima. Ik zou graag voor 23 mei gaan. Want dan mag ik.mijn nieuwe pup ophalen :D

Ik heb ze gemaild! Ik kan op de site niet vinden op welke dagen/tijden ze werken. Maakt dit voor jou uit? Voor mij is op zich een avond of een zaterdag het handigst, dan kan mijn vriend mee en kunnen we ieder een hond begeleiden.

Hoeveel honden wil je laten titeren? Vanaf 4 honden is het een tientje per hond goedkoper, dus mochten we het kunnen combineren denk ik wel dat het de moeite is :)
#3212724
Ik heb ze gemaild en antwoord, terug, de dierenarts die titert is er maar 1 dag in de week, ik krijg als het goed is wat data door. Is niet op een avond of zaterdag... dus wel wat onhandig, want dan zou ik alleen moeten... De kans dat een van die data bij ons beide uit komt lijkt me ook al wel toeval, maar je weet maar nooit he!

Ik heb ook maar gemaild naar de kliniek van Tannetje. Dat is 1,5 uur rijden, maar goed, je moet wat, en wellicht heeft ze ergens de komende maanden nog een evenement waar ze ook titert. Wordt vervolgt :)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door