Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3212301
Sinds vanochtend doet Safari en de mail het niet meer op mijn iPhone. Server niet vindbaar wordt gemeld. Gisteren werkte alles nog prima. Op de MacBook werkt alles wel dus een "normale" storing is het niet. Zijn er misschien meer mensen die dit probleem hebben?
Door MillyMol
#3212303
Heel soms krijg je dit.
Een mogelijkheid is dat het toestel via wifi is verbonden met een draadloos netwerk in de buurt dat beveiligd is en niet het signaal van je eigen draadloze netwerk oppikt. Dan is het een kwestie van het selecteren van je eigen netwerk.

Tweede optie is om even je wifi uit- en weer aan te zetten.

Als dat het niet is dan zou je kunnen proberen om je toestel uit- en weer aan te zetten om te zien of dat het probleem oplost.

Succes!
Door Martine-Tom
#3212309
Bij elke storing werkt foon ff uit en weer aanzetten prima. Soms moet er een update op...indien geen van deze 2 werken...weet ik het ook niet ;D
Door evelyn02
#3212312
Ik zou ook zeggen aan- en uitzetten. Gister werkte plotseling het geluid niet meer bij filmpjes en radio. Aan- en uitgezet, en alles werkte weer perfect.
Maar pas geleden ging het wel echt mis. Op de een of andere manier, was het geheugen helemaal vol (wat niet zo was). Kon niets meer doen. Uiteindelijk heb ik alles verwijderd, fabrieksinstellingen hersteld en kopie terug gezer. Toen deed alles het weer....
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3212347
Have you tried switching it off and on again? Wat wel eens voorkomt is kernel panic en dan werken sommige dingen niet goed meer. En dan is een restart vaak de oplossing.
Gebruikersavatar
Door pike
#3212349
Bedankt voor de reacties allemaal :)
Aan- uitzetten had geen effect dat is inderdaad een van de eerste dingen die ik altijd doe als iets mis gaat, vast loopt, dienst weigert.
Nou heb ik er geen verstand van, maar als een smartphone, geen wifi verbinding meer vindt, dan gaat hij toch automatisch op 4G of zeg ik nou iets heel stoms? Buiten in het veld heb ik ook geen wifi.
Hoe dan ook, nu doet hij het plotseling weer. Safari werkt en de mail haalt hij ook weer op. Schiet mij maar lek.
Door Aprilsnow
#3212357
Heb je de update er op gezet? Wij kregen laatst op het werk de melding om IOS 9.3 er nog niet op te zetten omdat dit problemen met Safari en mail gaf. Ook met de laatste update 9.3.1. wacht ik nog maar even voor de zekerheid :(
Gebruikersavatar
Door pike
#3212365
Ik heb zelf helemaal niets geen update gedaan want dan zou ik de link wel gelegd hebben. Volgens mij moet er vannacht een automatische update geweest zijn of zo.
Ik heb even gekeken, op de iPhone heb ik nu staan versie 9.3.1. Ik weet niet hoe lang die er al op staat. Het is al een tijd geleden dat ik zelf een update gedaan heb. Ik heb nog niet eerder problemen met mail en Safari gehad.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door