Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3211829
Zocht je laatst niet zoiets?
Afbeelding

;D :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3211872
Hebbuuuuuuuuh! :dribble: Onze nieuwe vloer in Zweden is lichter van kleur dan de oude vloer, en met vier honden en een dooiende tuin blijf je dus aan het stofzuigen en dweilen, respectievelijk blijf je niet aan het stofzuigen en dweilen en ziet je huis er dus altijd uit alsof er een kudde everzwijnen na hun dagelijkse modderbad doorheen is gebanjerd. Die Philips zou ideaal zijn, gewoon snel even de grove stukken schoonmaken zodat het in ieder geval schoon lijkt. *paktgoogleencreditcarderbij* :D
Door DJ_Doerak_Tucker
#3211876
Zou 'ie echt krachtig genoeg zijn voor ons hondeneigenaren????

@Anne, jij bent de aangewezen persoon om 'm te testen met je dooiende tuin ;D . Ik lees de recensie wel!
Door Anne in Zweden
#3211888
MillyMol schreef:Voordat jullie heel veel geld uitgeven: lees ook even de recensie van de consumentenbond:
http://www.consumentenbond.nl/stofzuiger/powerproaqua/
Dat zijn ook de punten die in Amazon-recensies worden genoemd. Maar de nadelen zijn hier niet zo van toepassing; ik hoef er niet mee onder lage meubels, of in hoekjes en gaatjes en om stoelpoten heen. Het is echt bedoeld om een aantal keren per dag even snel wat haren en zand op te zuigen en hondenpootjes van de vloer te verwijderen. Voorheen viel dat allemaal niet zo op, maar door de lichtere vloer dus wel, zo erg dat ik bijna bang ben voor onverwacht bezoek ;D . Eigenlijk zou ik nu drie keer per dag even moeten stofzuigen en dweilen, maar daar heb ik de tijd gewoon niet voor. En dus ziet het er hier al snel vies uit, meestal al binnen een uur nadat ik alles heb schoongemaakt. En daar baal ik van.

Ik heb hem in Zweden besteld nu (daar was ie goedkoper dan in NL en Duitsland! :o ) en hou u allen op de hoogte. Er zit een niet-tevreden-geld-terug-garantie op van 30 dagen, dus als het niets is, gaat ie gewoon weer retour.

Ben benieuwd!

O, en Martine: >:(

:biggrin2:
Door Martine-Tom
#3211899
Anne in Duitsland schreef:Dat zijn ook de punten die in Amazon-recensies worden genoemd. Maar de nadelen zijn hier niet zo van toepassing; ik hoef er niet mee onder lage meubels, of in hoekjes en gaatjes en om stoelpoten heen. Het is echt bedoeld om een aantal keren per dag even snel wat haren en zand op te zuigen en hondenpootjes van de vloer te verwijderen. Voorheen viel dat allemaal niet zo op, maar door de lichtere vloer dus wel, zo erg dat ik bijna bang ben voor onverwacht bezoek ;D . Eigenlijk zou ik nu drie keer per dag even moeten stofzuigen en dweilen, maar daar heb ik de tijd gewoon niet voor. En dus ziet het er hier al snel vies uit, meestal al binnen een uur nadat ik alles heb schoongemaakt. En daar baal ik van.

Ik heb hem in Zweden besteld nu (daar was ie goedkoper dan in NL en Duitsland! :o ) en hou u allen op de hoogte. Er zit een niet-tevreden-geld-terug-garantie op van 30 dagen, dus als het niets is, gaat ie gewoon weer retour.

Ben benieuwd!

O, en Martine: >:(

:biggrin2:
he kan ik het helpen dat je een topic leest wat niet voor jouw ogen bestemd is
:cool: ;D
Door BusKay
#3211927
Martine-Tom schreef:Zocht je laatst niet zoiets?
Afbeelding
;D :biggrin2:
Je vergist je denk ik want volgens mij zocht ze deze.....

Afbeelding

Deze draadloze krachtpatser kan dat volgens mij veel beter....
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3211944
Anne in Duitsland schreef:Hebbuuuuuuuuh! :dribble: Onze nieuwe vloer in Zweden is lichter van kleur dan de oude vloer, en met vier honden en een dooiende tuin blijf je dus aan het stofzuigen en dweilen, respectievelijk blijf je niet aan het stofzuigen en dweilen en ziet je huis er dus altijd uit alsof er een kudde everzwijnen na hun dagelijkse modderbad doorheen is gebanjerd. Die Philips zou ideaal zijn, gewoon snel even de grove stukken schoonmaken zodat het in ieder geval schoon lijkt. *paktgoogleencreditcarderbij* :D
Dat ken ik lichte tegelvloer en kleigrond :-X :-X :-X
Alleen ga ik niet zo snel over tot de koop van zo'n product. Heb nl. ook een philips animal stofzuiger die het na een halve kamer met 3 newfies opgeeft ::)
BusKay schreef:
Je vergist je denk ik want volgens mij zocht ze deze.....

Afbeelding

Deze draadloze krachtpatser kan dat volgens mij veel beter....
Hmm ja qua design ziet ie er in ieder geval beter uit dan die blauwe
Door Anne in Zweden
#3211948
Kaio schreef: Hmm ja qua design ziet ie er in ieder geval beter uit dan die blauwe

Die blauwe kijkt intelligenter uit z'n ogen. :-X :biggrin2:

Ik ben benieuwd of het wat is, die dweilstofzuiger. Haarverlies is hier niet het grootste probleem, meer de pootafdrukken en het zand waaruit die bestaan. Dus ik vermoed dat die Phililps hier heel goed bruikbaar is. Maar we zullen het zien! :D
Door Anne in Zweden
#3211950
Martine-Tom schreef:he kan ik het helpen dat je een topic leest wat niet voor jouw ogen bestemd is
:cool: ;D
Ik moest toch checken of Eelke soms jarig was? >:(
Door eelke
#3211989
Euh, nee, toch?
Ik heb Henry al!

Die van Buscay kan er wel bij als accessoire.
Door eelke
#3211990
Euh, nee, toch?
Ik heb Henry al!

Die van Buscay kan er wel bij als accessoire.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3211993
Anne in Duitsland schreef:Die blauwe kijkt intelligenter uit z'n ogen. :-X :biggrin2:

Ik ben benieuwd of het wat is, die dweilstofzuiger. Haarverlies is hier niet het grootste probleem, meer de pootafdrukken en het zand waaruit die bestaan. Dus ik vermoed dat die Phililps hier heel goed bruikbaar is. Maar we zullen het zien! :D

Daar heb je zonnebrillen voor :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3212045
Kaio schreef:Daar heb je zonnebrillen voor :biggrin2:
Voor die intelligente blik, of om de zand- en pootafdrukken niet te hoeven zien? :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door