Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3211412
Als het weer een beetje redelijk is willen mijn vriendin en ik dit weekend een fietstochtje maken. Wie weet een mooie route ergens in Nederland. Volgend weekend doen we de bloembollen route "bloeiend Zijpe", maar er zullen toch wel meer mooie routes zijn? Alle suggesties zijn welkom.
Door lianneke
#3211541
Nou ehhh..rondje Harpel?? Hier staan zeker drie blauwe druifjes, welgeteld één narcis en twee kievietseitjes in bloei. O, en een boshyacint, maar die is gejat ::)
En koffie is,ter altijd tuurlijk ;D
Door Lida. S
#3211605
lianneke schreef:Nou ehhh..rondje Harpel?? Hier staan zeker drie blauwe druifjes, welgeteld één narcis en twee kievietseitjes in bloei. O, en een boshyacint, maar die is gejat ::)
En koffie is,ter altijd tuurlijk ;D
Harpel komt van de zomer aan de beurt, we willen toch minimaal 10 bloempjes zien. Maar de weersverwachting is voor dit weekend toch niet zo mooi, dus ik denk dat de fietstochtjes nog even uitgesteld worden en dat ik dit weekend maar gewoon in onze eigen tuin blijf ploeteren
Gebruikersavatar
Door pike
#3211753
Lida. S schreef:Harpel komt van de zomer aan de beurt, we willen toch minimaal 10 bloempjes zien. Maar de weersverwachting is voor dit weekend toch niet zo mooi, dus ik denk dat de fietstochtjes nog even uitgesteld worden en dat ik dit weekend maar gewoon in onze eigen tuin blijf ploeteren
Toch niet op de fiets hoop ik ::) :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door