Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Marjolijn1080
#3211671
Ook hier is het wachten tot mevrouw Kees besluit loops te gaan worden.
We hebben echt een kanjer van een reu gevonden waarvan ik zelf ook 4 generaties persoonlijk ken. Wat ik dan wel weer erg fijn vind. Met een inteelt van 0,68 op 10 generaties heb ik een percentage te pakken wat je niet veel ziet. En daarbij komen de 5 voorvaderen die je gewoonweg liever niet in je lijn wilt hebben niet in zijn stamboom voor.
De reu heeft sinds vandaag alle gezondheidsuitslagen met goed resultaat gehad ( waaronder een aantal die voor hen niet verplicht waren maar die ze mijn verzoek toch gedaan hebben ) dus daar was ik heel blij mee.
Het enige wat ons nu nog rest is wachten tot Kees loops wordt. Die verwacht ik eind mei loops maar aangezien Nero haar erg lekker vind ruiken zou het ook zomaar eerder kunnen....of zoals mevrouw al vaker heeft gedaan kan het ook best later worden....

Uit dit nest hoop ik een teef aan te houden.
Door Lizzy
#3211683
Nou leuk, gaaf! En spannend ook! En bijzonder ook, dat je tot deze reu gekomen bent met al deze voordelen.

Maar hee, jij had toch een ander account?
Door Lizzy
#3211691
Marjolijn1080 schreef:Ja nou ja hij is natuurlijk niet perfect he maar wel bijna :biggrin2:

Ja maar kwam er niet meer op dus nieuw account aangemaakt
Perfectie bestaat niet, maar bijna perfect is al fijn natuurlijk :biggrin2:

Even een mailtje naar mij sturen en ik had je oude account weer werkende gekregen....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door