Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door nikèdog2000
#3211647
gisteren kwam ik iemand tegen met een herderpup van 4 maanden
het beestje liep met de achterhand te zwalken
echt niet normaal
maar dat kwam echt wel goed hoor volgens die mevrouw
is dat zo?
Door lianneke
#3211649
Ik weet het niet maar mijn herder heeft als pup nooit gezwalkt. Is nu bijna 10 en zwalkt nog niet.
Ik zie het wel vaker bij Berner Senners.
Door Lizzy
#3211655
nikèdog2000 schreef:gisteren kwam ik iemand tegen met een herderpup van 4 maanden
het beestje liep met de achterhand te zwalken
echt niet normaal
maar dat kwam echt wel goed hoor volgens die mevrouw
is dat zo?
Definieer goed :-X . De pup die ik kende die ernstig zwalkte: die leeft niet meer. Drie jaar geworden. En toen was ie kapot.
Door Lil
#3211656
Voor zover ik weet hoort geen enkele hond, ook geen dh te zwalken. Lijkt mij dat er iets mis is en zonder dat ik weet wat iets is, weet ik niet of het goed komt of niet.

Maar het lijkt mij iets ernstigs. :'(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3211662
nikèdog2000 schreef:reaktie van de bazin
zijn spieren moeten nog sterker worden :( :( :(

Dat is wat je meestal ook wel ingefluisterd krijgt :-X
Gebruikersavatar
Door Janneke
#3211664
Ik weet het niet want ik heb de pup niet gezien en dan vind ik het lastig oordelen. Wel weet ik dat pups wat kunnen zwalken. Met name de grotere rassen. Vanwege nog te weinig spierkracht en nog geen goed besef van hun achterhand. En de ene pup is daar sneller in dan de ander. En ik weet ook niet uit wat voor lijnen de pup komt maar de achterhand, de manier waarop die men wil zien bij de DH, zal er ook wel aan bijdragen. Daarom wilde ik geen pup met een sterk aflopende rug.
Gebruikersavatar
Door Sigbrid
#3211666
Is inderdaad lastig zo te zeggen na alleen tekst. Ik had voor de Franse bullen een mops . Nu zwabberde hij ook , maar omdat wij vroeger altijd Duitse doggen hadden die een slungel /swabberfase hebben legde ik destijds de link niet . Het zat bij de mops dus in zijn rug , die was zeg maar gerust misvormd en het kanaal waar het ruggenmerg door loopt veel te krap op bepaalde punten. Hierdoor zat zijn ruggenmerg dus klem met alle gevolgen van verlammingsverschijnselen tot gevolg . Toen dat Tot uiting kwam was hij net 1 jaar en is ingeslapen op 2 jaar en 3 maanden .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door