In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Door fastboa
#3211250
Hallo Lizzy, bij mij gaat er ook iets niet goed, ik kan geen pbtjes ontvangen. Misschien weet jij de oplossing, gr Boa
Door Lizzy
#3211306
fastboa schreef:Hallo Lizzy, bij mij gaat er ook iets niet goed, ik kan geen pbtjes ontvangen. Misschien weet jij de oplossing, gr Boa
Hallo Boa, wat gaat er mis?
Ik stuur je nu een PB.
Door fastboa
#3211320
ik heb de PB niet ontvangen, gr Boa
Er zijn 2 leden van Barfplaats die een of meer Pbtjes gestuurd hebben, geen een komt aan. Ik laat ze dan een email via mijn website sturen
Door Lizzy
#3211327
fastboa schreef:ik heb de PB niet ontvangen, gr Boa
Er zijn 2 leden van Barfplaats die een of meer Pbtjes gestuurd hebben, geen een komt aan. Ik laat ze dan een email via mijn website sturen
Zou je je inloggegevens naar mij willen mailen, dan kan ik daar ook even kijken! [email protected]
Door fastboa
#3211522
Lizzy schreef:Zou je je inloggegevens naar mij willen mailen, dan kan ik daar ook even kijken! [email protected]
Ik snap er even niets van, er was wel een probleem met het overgaan naar de vernieuwde site. Nieuwe account en wachtwoord aanmaken?
gr Boa
Door Lizzy
#3211572
fastboa schreef:Ik snap er even niets van, er was wel een probleem met het overgaan naar de vernieuwde site. Nieuwe account en wachtwoord aanmaken?
gr Boa
Nee, dat hoeft niet. Mag ik je wachtwoord aanpassen?
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door