Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hans + Pai
#3211030
Hoi allemaal,

Al een jaartje aan het meelezen, en nu pas mij eerste post.
Ik ben Hans, en over een week komt (eindelijk...!) mijn pup, een Beauceron, Pai.
Voor mij de eerste Beauce, en mijn eerste hond die al vanuit het nest op vers opgroeit.
Mijn vorige eigen hond, een X Hollander, Dirk, heb ik pas op latere leeftijd op vers overgezet, en heeft de mooie leeftijd van net geen 15 jaar bereikt.
In de jaren tussen Dirk, en binnenkort Pai, heb ik enkel tijdelijke opvangers gehad, altijd fijn, maar inmiddels echt weer helemaal toe aan een eigen maatje.

Nog het nodige te leren en bijspijkeren dus, over Beaucies, over vers voor pups en over het gebruik van deze site (hoe plaats ik een foto in dit bericht?)
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3211067
Welkom op Barfplaats :)
Om een foto te plaatsen, klik je het tinypic icoontje aan (dat zie je wanneer je een bericht tikt, onder het tekstvlak) dan kan je direct een foto uploaden vanaf je computer/laptop/telefoon oid (wel even een andere verklein optie kiezen :biggrin2: )
Of, wanneer de foto al online staat, met de img haakjes; het zwarte vlakje met Img aanklikken, dan worden de img haakjes automatisch in het bericht gezet. Wanneer je dan de afbeeldingsurl ertussen plakt, wordt de foto zichtbaar
Gebruikersavatar
Door Hans + Pai
#3211080
Hey, is de afbeelding nu wel zichtbaar?

Ik zie in m'n eigen reacties alleen het woord "Afbeelding" zonder afbeelding?

Ja, klein schattig boeffie, met z'n 1 blauw 1 bruin oog vlekkenkoppie
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door