Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3211034
Haha, zag het ook net voorbij komen en noemde het net in het wat heb je topic.
Ben benieuwd wat vl zegt na het zien van de uitzending ::)
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3211036
dinky89 schreef:Haha, zag het ook net voorbij komen en noemde het net in het wat heb je topic.
Ben benieuwd wat vl zegt na het zien van de uitzending ::)

vl ??
Door Lizzy
#3211042
Eén vandaag. Daar hadden ze mij ook voor gebeld (ik had zo geen zin). En ze zouden ook naar Erwin van Gijtenbeek gaan. Ben benieuwd. Ik hoop een fijne uitzending!
Door eelke
#3211045
Voorstukje was wel positief, een vrouw met Ridgebacks (is dat Petra van versvoer?) dat ze overtuigd is dat het dbeste voeding is, míts het goed gedaan word. En dat t daar vaak fout gaat.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3211047
*Lia* schreef:Oh vriend lief.
Haha ja, vriendlief.
Hij wees mij laatst ook al op artikel op de NOS laatst.
Daarvoor bemoeide hij zich helemaal niet met het eten van Dinky.
Nou, item begint eindelijk ;)
Door Lizzy
#3211049
Zoooooooooooooooooooo, ben ik blij dat ik niet mee heb gewerkt :-X :-X :-X :-X :-X . Wat een ruk uitzending :-X . En je had die journaliste eens moeten horen he, die ik aan de telefoon had. Ohww, het zo een positief rauw/vers uitzending worden. Met Erwin van Gijtenbeek. Positief? Waar dan? Informatief? Waar dan? Erwin van Gijtenbeek? Waar dan?

"Gelukkig" was Corbee weer volop met zijn sm**l op TV :-X
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3211051
Een dierenarts van de universiteit tegenover een vers vlees verkoper. Petra zei prima dingen, maar het is gewoon geen eerlijke discussie zo.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door