Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3210706
Maar die lopen geen half uurtje hoor . Neuh die houden wel van een stevige tippel ::)
Maar wij mogen wel mee hoor , als we te moe worden dan gaan we toch gewoon in de Rolls
Een prachtige uitvinding voor oudere -jongeren :cool:

Afbeelding

Afbeelding

Dat is leuk hier zeg

Afbeelding

Alles goed in je opnemen hoort er ook bij op onze leeftijd ::)

Afbeelding

En nog eens

Afbeelding

Afbeelding

Vroeger .... toen ik jong was , dan had ik hier zeker een duik genomen


Afbeelding

Zo even pauze , maar ik ga wel op mijn Rolls passen
Afbeelding

Afbeelding

Doet ie nou weer

Afbeelding

Hmm mij boeit het niet hoor
Afbeelding

Oow alweer een leuk pad . Maar morgen houden we wat rust hoor , poeh zeg het hele weekend op pad
Door smulpaap
#3210891
Ja hoor het gaat (weer ) goed met de oude wijvensoos . Voor miss smurf hebben we de tuin maar aangepast (heb je geen pup maar een wildebras van een oud wijf :biggrin2: )
Je denkt nl dat je nog steeds een jonge godin bent en alles kunt doen wat je vroeger ook deed

We maakten ons een beetje bezorgd om haar niet -geopereerde knie . Maar de freule is denken we dus gezellig van de vlonder over de keien naar de volgende vlonder gegaan
Dat is met name in deze tijd erg spannend . Maar dat moest ze bezuren , gelukkig niets ernstigs geconstateerd

Dinky ..... deze wandeling was ergens :) ;) Ik zet de locatie niet openbaar , het is zo lekker rustig daar . En dus erg plezierig met twee oudere bessen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door