Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
#3210559
Oké dit vervelend en zielig, de buren zijn weg en hun hond zit al minstens 12 uur te janken >:( ( was gister de helen dag weg en pas om 1 uur 's nachts thuis dus zeer waarschijnlijk zit ze al veel langer te janken)

Ik weet niet wanneer ze terug komen en heb nog niemand gezien of gehoord bij hun dus ze kan ook niet eens in de tuin om haar behoefte te doen en ik heb geen idee of ze wel eten krijgt. ( hond word nooit uitgelaten moet altijd maar in de tuin haar behoefte doen )

Wat kan ik hier mee?
Ik kan de buren zelf niet bereiken en als ze vanavond nog niet terug zijn wil ik er echt wat aan gaan doen, want door het gejank kan ik ook niet slapen.
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3210562
melding doen bij de politie, zij hebben vaak wel contactgegevens om navraag te doen. en als het vanavond niet over is, nogmaals bellen, want dan is het geluidoverlast.
Door Anneloog
#3210574
Idd melding maken bij politie/wijkagent en wil je het netjes spelen ook even een briefje schrijven dat je melding hebt gemaakt het waarom en wie je bent en dat bij hun in de bus doen.
Door inni
#3210625
Toch melding van doen bij de politie...stel dat er met je buren iets aan de hand is. Is het al eerder voorgevallen dat het beestje zolang alleen zat?
Door frodo quin
#3210634
Ik zou me toch ook zorgen maken dat er iets is voorgevallen. Het is wel heel vreemd om je hond zo lang alleen binnen te laten. Het is toevallig geen klein hondje met een binnentoilet ofzo? Jankt hij/zij anders veel als hij/zij alleen thuis is?
Door jasmijn
#3210674
Ja de buren zijn gelukkig al weer terug, rond 5 uur waren ze terug.

Ik ga het wel aankaarten bij ze want ik vind dit echt niet kunnen, de hond zat echt heel lang alleen en de helen tijd te janken.

Het is geen klein hondje, het is een behoorlijke grote hond lijkt kwa grote en uiterlijk op een rhodesian ridgeback.
Deze mensen zorgen niet echt goed voor dieren als ik die hond zie van uit mijn slaapkamer dan zie je echt dat de kont van die hond kaal is van het krabben van de vlooien, ook hebben ze nog 2 katten die altijd buiten zijn en amper eten krijgen.

Dus dat ze gewoon weg zijn gegaan en geen rekening met de hond hebben gehouden klinkt mij niet echt vreemd in de oren, maar ik ga er met ze over praten want vind het echt niet kunnen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door