Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door hannabelgje
#3209931
Ligt het aan mij of is daar tegenwoordig moeilijk aan te komen? Zelfs lupa heeft geen ongemalen spiervlees meer.
Waar halen jullie spiervlees vandaan?

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
#3209955
Volgens mij ligt het niet echt aan jou hoor.
Via lijntjes momenteel voornamelijk paard te verkrijgen, de rest via website is schreeuwend duur. Ik zag ergens €5 voor een kilo konijn!

Lam gaat nog, maar daar is Lola allergisch voor, dus voor mij helaas geen optie
Door frodo quin
#3209969
Ik haal het bij orinake, dogmeat en darf. Met de drie samen kom ik net aan genoeg variatie. Bij mij is het probleem voornamelijk biologisch orgaan, daar kom ik dus niet aan naar mijn zin genoeg variatie. De tijd dat het mij lukte om bij één leverancier te bestellen is jammer genoeg al een tijdje voorbij. Niet handig met drie katten en twee vriezers van 100 liter :(
#3209974
tt-tjes schreef:Kun je niet met lijntjes meedoen?
Hier in het zuiden zijn er geen lijntjes meer helaas. Ben al maanden op zoek naar paardenvlees, maar daar kan ik ook niet meer aankomen. Heb nu bij sw kalfsnippers en kipdijfilet gekocht, maar dan houdt het ook echt op hier helaas.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
#3209985
hannabelgje schreef:Hier in het zuiden zijn er geen lijntjes meer helaas. Ben al maanden op zoek naar paardenvlees, maar daar kan ik ook niet meer aankomen. Heb nu bij sw kalfsnippers en kipdijfilet gekocht, maar dan houdt het ook echt op hier helaas.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Er zijn toch ook wel een paar lijntjes en leveranciers die tot in België komen. In welke regio woon je?
Door Mijati
#3209991
hannabelgje schreef:Hier in het zuiden zijn er geen lijntjes meer helaas. Ben al maanden op zoek naar paardenvlees, maar daar kan ik ook niet meer aankomen. Heb nu bij sw kalfsnippers en kipdijfilet gekocht, maar dan houdt het ook echt op hier helaas.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Dogmeat heeft mooi paardenvlees.
Door malimaniac
#3210473
Ik merk ook dat er steeds minder ongemalen spiervlees te krijgen is. Ik krijg het nog via lijntjes, SW en dogmeat. Ik heb genoeg variatie in vleesbot en orgaan, dus ik vind 2 of 3 soorten spiervlees voldoende.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door