Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door falco7
#320957
Mijn hond heeft gebraden (op barbeque) kip vlees inclusief botten als voeding gekregen zonder te weten of het verstandig is of niet.
Nu heeft mij hond last van poepen. Ieder keer als die wil poepen heeft ie pijn en kan nauwelijks peopen.
Wie kan mij hiermee helpen.
???
Door 202spots
#320982
Falco aangemeld : Mei 16, 2005, 23:24:00 pm
Als 't echt zo'n spoedgeval,waarom dan 'n half uur wachten voordat 't bericht word neergezet ??? :-\
en dan niet eens op antwoord wachten.... :-\
hmmmm....thinkthinkingthink
Door casangio
#321011
falco7 schreef: Mijn hond heeft gebraden (op barbeque) kip vlees inclusief botten als voeding gekregen zonder te weten of het verstandig is of niet.
Nu heeft mij hond last van poepen. Ieder keer als die wil poepen heeft ie pijn en kan nauwelijks peopen.
Wie kan mij hiermee helpen.
???
Geen reactie?????
Is dit soms om te kijken hoe er wordt gereageerd op zo'n vraag???? ;D ;D ;D ;D ;D
Door Lizzy
#321013
Ik vind het verdomd serieus dat iemand z'n hond gebakken kippenbotten geeft, bewust, zonder te weten of je dit kunt geven... Deze vraag had je beter even kunnen stellen VOORDAT je gebakken botten aan je hond te eten gaf! Want nee, het is niet de bedoeling, nooit - in geen enkel geval, om verhitte botten aan de hond te geven. Door de verhitting veranderd de structuur van het bot en wordt het hard en splinterig. Als jouw hond per ongeluk kippenbot gegeten zou hebben, zou ik je geadviseerd hebben om zo snel mogelijk ontbijtkoek aan je hond te voeren. Maar daarvoor is het nu al te laat (aangezien hij moeite met ontlasten heeft, ben je dat stadium al gepasseerd). Wat bedoel je trouwens, is de ontlasting hard of zitten er splinters in zijn ontlasting, waardoor hij moeite heeft met poepen? Als zijn ontlasting alleen hard is, geef hem dan wat lever om te laxeren of wat olijfolie. En geef hem eventueel in overleg met je dierenarts een klisma.

En geen gebakken botten meer geven hoor! Nooit meer!
Door pup
#321216
Kan natuurlijk ook zijn dat hij/zij meteen naar de DA is gegaan en dat het niet helemaal oke is. En dan is internet effe iets minder belangrijk dan je zieke hond. Niet meteen oordelen, you never know......
Door Audrina
#321282
pup schreef: Kan natuurlijk ook zijn dat hij/zij meteen naar de DA is gegaan en dat het niet helemaal oke is. En dan is internet effe iets minder belangrijk dan je zieke hond. Niet meteen oordelen, you never know......
In dat geval zou het wel fijn zijn als Falco7 eventjes iets van zich liet horen. ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door