Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#3208989
Ben even nieuwsgierig: je hoort zo vaak dat Lotgering niet de beste kwaliteit is, geloof idd dat het wat aan de vette kant is al zal dit ook per soort en partij verschillen. Ik gaf hoofdzakelijk BARF, maar best lastig en sommige producten met name spiervlies nogal prijzig of lastig aan te komen ( weinig variatie ) en een van mijn teefjes lust geen vis en ook eigenlijk bijna geen wild. Op Lotgering zijn beide dames gek. Is er hier iemand die met Lotgering als hoofdvoer ( hebben veel soorten ) een teefje heeft laten dekken en daarmee een nest heeft gekregen? Of wordt er altijd iets bijgevoerd?
#3209024
Bij ons in het dorp woont iemand die witte herders fokt en zij voert voornamelijk Lotgering. Naar mijn weten doet ze dat al jaren. Ze vult het wel aan met barf producten, visje en een eitje enz. Ze heeft 9 honden en zo kan ze de kosten binnen de perken houden. Zelf zou ik toch gaan voor een beter merk kvv.
#3209071
Ik houd niet van gokken op 1 paard. En al helemaal niet bij een dracht of bij opgroeiende pups. Nou voer ik natuurlijk helemaal geen KVV omdat ik KVV sowieso eng vind maar ik zou je aan willen raden merken KVV (en diersoorten) vooral af te wisselen. Gewoon, omdat je niet weet wat er in de prak verdwijnt.
#3209247
Oke, deze reactie had ik min of meer verwacht, was alleen nieuwsgierig of er mensen waren die zo wel een teef na dekking en tijdens dracht hadden gevoerd. Ben het zelf ook niet zo van plan hoor. Heb alles weer eens na gelezen en ondanks dat ik van meer BARF naar vaker KVV ben overgegaan wil ik nu, na dekking ( als ie ueberhaupt lukt natuurlijk ::) misschien wil ze wel niet ) 2 weken BARF te geven, weinig lever max 2%. Kom met mijn menu wel even hier terug voor opmerkingen e.d.
#3210487
Vriendin van mij (met chihuahua's) geeft lotgering en fokt met de chihuahua's.

Nog nooit problemen gehad met nestjes. Zijn inmiddels 4 nesten geweest en nummer 5 wordt ieder moment geboren.

Wij voeren zelf 4 jaar naar volle tevredenheid Lotgering. Onze chihuahua's dekreu krijgt het ook (welke dus de vader is van de nestjes).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door