Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3208553
Ja het was toch echt een match.... Wat een droppie. Strikje hoefde inderdaad niet en aangezien hij gister 8 weken was is hij ook meteen mee naar huis Afbeelding
Lola vind het nog wat spannend en gromt af en toe wat, maar ach dat komt ook wel goed
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto maken van zo'n beweeglijk pupje is ook lastig trouwens...
Door Anne in Zweden
#3208557
Oooowww, wat geweldig, gefeliciteerd! Wat leuk dat er een klik was en dat jullie hem meteen mochten opeten meenemen! Heel veel plezier met elkaar!


Off-topic: hoe meer ik ambulls ik zie, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat onze Lupi een kruising boxer x ambull is. Ze heeft gewoon geen wasechte boxerkop. Geeft niet hoor, ze is desondanks een mooi meisje!
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3208559
Anne in Duitsland schreef:Oooowww, wat geweldig, gefeliciteerd! Wat leuk dat er een klik was en dat jullie hem meteen mochten opeten meenemen! Heel veel plezier met elkaar!


Off-topic: hoe meer ik ambulls ik zie, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat onze Lupi een kruising boxer x ambull is. Ze heeft gewoon geen wasechte boxerkop. Geeft niet hoor, ze is desondanks een mooi meisje!
Ambulls zijn net wat grover he, boxers zijn toch wat smaller vind ik. Alhoewel Lola qua lijf ook nog voor een boxers kan doorgaan hoor, die is dan weer wat smaller.
Maar je ziet het vaak hoor, ambull met boxer kruising!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door