Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3208418
Vandaag was ik wat bomen aan het zagen langs de waterkant. Leuk werk, de honden erbij, goed weer, niets te klagen. Totdat er een boom in het water viel. Joepie is gek op takken en op water, maar ze kan/wil/durft echter niet te zwemmen. Haar interesse voor de boom won het van de angst om te zwemmen en ze sprong dus het water in. De waterstand was laag, de walkant hoog en ze kon er nooit meer uitkomen. We hebben alles geprobeerd om haar naar een plek waar ze eruit komen te lokken, maar dat lukte niet. Een bibberende Joepie piepte en kermde, maar ze weigerde zich te verplaatsen. Er zat uiteindelijk niets anders op dan zelf ook maar in het water te gaan. Mijn hemel wat was dat koud. Maar goed ik heb Joepie uit het water gehaald, toen moest ik nog een meter of 20 lopen voordat er een plek was waar ik er zelf (met heel veel moeite en met behulp van mijn vriendin) uit kon komen. Tot ver over mijn middel was ik nat. Joepie rolde even door het gras en keek mij kwispelstaartend aan met een blik van: "dat was leuk vrouwtje, doen we het nog een keer?" Het is dat ze gehoorzaam is en naar mijn vermanende woorden luisterde, maar anders was ze zonder pardon weer het water in gesprongen. Volgende keer moet ik haar maar wat langer laten spartelen, misschien dat ze dan wat van leert.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3208421
O jee, wat een onverwachte wending kreeg jouw dag opeens.

Wat fijn dat Joepie het uiteindelijk toch niet zo erg gevonden heeft!
Kon je snel naar huis om jezelf om te kleden en op te warmen?
Door Anne in Zweden
#3208440
Beter een late nieuwjaarsduik dan geen nieuwjaarsduik. :P Zou toch leuk zijn, als Joepie de smaak van het zwemmen te pakken heeft gekregen! :naughty: Volgende keer in bikini de bomen omzagen! :D
Door Lida. S
#3208514
Pauline schreef:Lida..... ik zweer je..... Het komt door de NAAM!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ik zal haar voortaan Josefientje noemen. Zal ze dan een braaf meisje worden
Gebruikersavatar
Door Dian
#3208546
;D ;D ;D ;D Bekijk het eens van de andere kant, ze heeft je gewoon willen testen:wat doet het vrouwtje als ik in de sloot val en ik er niet alleen uit kan komen?? Zo te lezen ben je wel gelaa. Diploma wordt nagestuurd :biggrin2:


lekkere Joep, sorry Lida ik moest er wel erg hard om lachen ;D ;D ;D Joep kent vast het spreekwoord: een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door