Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3207988
Thessa en Shanti schreef:Wakker ja, druk nee. Ik houd op het moment een discussie met mezelf of ik ga slapen of lezen. :biggrin2:
Voorwaar, een heus dilemma. :biggrin2: Mijn motto: heb je een wijntje binnen handbereik, dan lezen. Zo niet: slapen. Works every time. :biggrin2:
#3207991
Mowgli schreef:Nog net wakker, maar op het punt om naar bed te gaan (morgen weer werken) en inderdaad, ik was inderdaad ook 'druk aan het (huis)werk' :biggrin2:
Je voldoet aan alle voorwaarden om een succesvolle vertaler te worden: laat naar bed, altijd 'druk aan het werk'. ;D Werk ze morgen! :-*
#3207994
Charlie Angel schreef:Hier nog wakker, maar nu heerlijk vakantie dus niet aan het werk.
Heb je je deadline nog gehaald?
Jein, auf gut Deutsch. :biggrin2: De eerste twee hoofdstukken (50 pagina's) wel, het derde hoofdstuk (14 pagina's) heb ik de volgende dag geleverd. Was geen probleem.

Lekker, vakantie! Geniet ervan! Heb je nog wilde plannen?
#3207995
Anne in Duitsland schreef:Voorwaar, een heus dilemma. :biggrin2: Mijn motto: heb je een wijntje binnen handbereik, dan lezen. Zo niet: slapen. Works every time. :biggrin2:
Hmm, dan zou het slapen moeten worden. Maar mijn boeken liggen wel binnen handbereik...
#3207997
Heel goed! Ben trots op je! Maar jij werkt volgens mij het beste onder druk.

Ik heb vooral geen plannen haha. Vooral goed bijkomen en lekker met Charlie op pad. Dus ik uitrusten en Charlie lekker moe maken. Een flink drukke tijd achter de rug dus nu even lekker niets moeten. Nou ja 1 afspraak bij de revalidatie arts maar dat is altijd voor een goed doel.
#3208001
Charlie Angel schreef:Heel goed! Ben trots op je! Maar jij werkt volgens mij het beste onder druk.

Ik heb vooral geen plannen haha. Vooral goed bijkomen en lekker met Charlie op pad. Dus ik uitrusten en Charlie lekker moe maken. Een flink drukke tijd achter de rug dus nu even lekker niets moeten. Nou ja 1 afspraak bij de revalidatie arts maar dat is altijd voor een goed doel.
Mijn probleem is dat ik alléén onder druk kan werken. En da's zwaar vermoeiend als je geen twintig meer bent, die nachten doorjakkeren tot halfvijf om een deadline te halen. :( Ik baal vaak zo van mezelf. Dan ben ik van plan lekker vroeg (= rond een uur of 1 's nachts) onder de dekens te kruipen, maar als het dan zover is, ben ik klaarwakker, en dan vliegen de teksten ook uit mijn toetsenbord. En dus ga ik door. En dus lig ik niet voor drie uur in m'n nest, en dus kom ik er niet voor tien uur uit. Schiet gewoon niet op. :wall:
#3208004
Anne in Duitsland schreef:Bliksem, da's echt een dilemma... :g: Om welke boeken gaat het?
Ja ik heb het er zwaar mee, dus stel ik de beslissing uit door bij te lezen op bp. Ik moet toch wat nu mijn toetsweek weer is afgelopen. :biggrin2:

Degene waar ik al in begonnen ben (ik lees bijna altijd meerdere boeken tegelijk)
A storm of Swords (3de deel van Game of Thrones)
Lair of Dreams
Het meisje met alle gaven
Mythen en sagen van de Griekse wereld

En waar ik nog in beginnen moet
Outlander
Dragon's time
Charlie Angel schreef:
Ik heb vooral geen plannen haha. Vooral goed bijkomen en lekker met Charlie op pad. Dus ik uitrusten en Charlie lekker moe maken. Een flink drukke tijd achter de rug dus nu even lekker niets moeten. Nou ja 1 afspraak bij de revalidatie arts maar dat is altijd voor een goed doel.
Fijne vakantie! Geen plannen zijn altijd de beste plannen. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door