Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3207926
Pauline schreef:Pas je op dat ze je niet wat komen brengen Dian? ::) ;D ;D ;D ;D

Leuk hoor!!! Houd je ons op de foto-hoogte?


ze mogen best wat brengen....... is altijd welkom, mag roze of blauw zijn :biggrin2:

Ik zal proberen regelmatig foto's te maken en af en toe mijn gewone fototoestel mee te nemen zolang ik mijn nieuwe telefoon nog niet heb.
Door BusKay
#3207929
Dian schreef:ze mogen best wat brengen....... is altijd welkom, mag roze of blauw zijn :biggrin2: Ohhhhh enveloppen!!!
::) ::)
Ik zal proberen regelmatig foto's te maken en af en toe mijn gewone fototoestel mee te nemen zolang ik mijn nieuwe telefoon nog niet heb. Doen die ook al bellen dan?? Mag dat nog tijdens het vliegen??
#3207931
Dian schreef:
ze mogen best wat brengen....... is altijd welkom, mag roze of blauw zijn :biggrin2: Ohhhhh enveloppen!!! Als er een goeie inhoud inzit :biggrin2:
::) ::)
Ik zal proberen regelmatig foto's te maken en af en toe mijn gewone fototoestel mee te nemen zolang ik mijn nieuwe telefoon nog niet heb. Doen die ook al bellen dan?? Mag dat nog tijdens het vliegen?? Ja, hou jij de nieuwe wetgeving inzake telefonie niet bij dan?? :P :biggrin2:

wanneer kwam jij nu voorlezen over de familie van de ooievaar??? :biggrin2: :biggrin2:
Door BusKay
#3207946
Dian schreef:weet niet, jij begint over die hele familie, zodat ik nieuwsgierig word :-\ :-[ :biggrin2:
Ik begin te vermoeden dat je die familie niet zo goed begrepen hebt...

Immers...

Oogjes dicht en snaveltjes toe...
#3208100
*Lia* schreef:Ze zullen binnenkort wel vloedbedekking gaan leggen. Mits de woning goedgekeurd wordt natuurlijk.


Vanmorgen moest ik weer even langs hun nieuwe huis, maar ze lagen nog in bed zoals je duidelijk kunt zien op de 1e 2 foto's. Ik denk dat ze de woning wel al geaccepteerd hebben en hebben ze gisteravond gewit en behangen :biggrin2: :biggrin2: Het witsel zag nog op hun veren ;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door