Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Nitus
#3207572
Een nieuw onderschrift...
Ik kwam er achter dat mijn oude onderschrift al zeker meer dan 7 jaar niet veranderd was :-[ .
Maar Gitte (overleden 31-08-2008) en Fedor (overleden 06-08-2012) zijn er echt niet meer en ons huishouden is al geruime tijd uitgebreid met de aanwezigheid van onderstaande mooie vent: Igor.

Bijgaand nog een paar foto's van een fotoshoot door Ron Baltus in okt. vorig jaar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Nitus
#3207577
Thanks! :D
Tijd voor BP ontbreekt inderdaad vaak. Ook nu staat er weer een zwartharige 'monster' naast mij te smeken om naar buiten te mogen.... ::)
Dus dat gaan we nu eerst maar weer even doen. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Nitus
#3207612
Bedankt voor de complimenten! Igor bloost er van (maar niet heus, die vind ze geheel vanzelfsprekend :biggrin2: ).

Voor Lizzy en Saskia ;) :
Met mij gaat het goed, ben erg druk met mijn praktijk en Igor kost daarnaast ontzettend veel tijd en energie; wat ik er overigens heel graag voor over heb.
De laatste 1,5 jaar zijn we steeds betere maatjes geworden :smitten: (hij is nu 3,5 jaar oud), hij bijt nu amper meer, maar raakt nog wel heel snel van de kook en reageert heel makkelijk hysterisch (bij het zien van (sommige) andere honden, paarden, katten, horen van geluiden enz.) dus dat blijft altijd oppassen en er voor zorgen dat zijn stresslevel niet te hoog wordt. Wandelen is hierdoor geen echte ontspanning :-X , maar we boeken nog wel elke keer progressie! En daar ben ik wel trots op (niet op mezelf, maar op Igor'tje').
Als we (meneer Nitus en ik) het even niet zien zitten bedenken we ons wat we 1,5 jaar geleden allemaal niet met hem konden en dan beseffen we weer dat de vooruitgang die hij heeft gemaakt echt wel heel groot is. En ik merk dat ik ondanks zijn eigenaardig- en moeilijkheden in de loop van de tijd echt gek op hem ben geworden :smitten: , ik zou hem voor geen goud meer willen missen want naast dat ie soms ietwat ::) moeilijk is, is hij ook lief en leuk, grappig, superslim en eigenwijs :-*.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3207616
Nitus schreef:Bedankt voor de complimenten! Igor bloost er van (maar niet heus, die vind ze geheel vanzelfsprekend :biggrin2: ).

Voor Lizzy en Saskia ;) :
Met mij gaat het goed, ben erg druk met mijn praktijk en Igor kost daarnaast ontzettend veel tijd en energie; wat ik er overigens heel graag voor over heb.
De laatste 1,5 jaar zijn we steeds betere maatjes geworden :smitten: (hij is nu 3,5 jaar oud), hij bijt nu amper meer, maar raakt nog wel heel snel van de kook en reageert heel makkelijk hysterisch (bij het zien van (sommige) andere honden, paarden, katten, horen van geluiden enz.) dus dat blijft altijd oppassen en er voor zorgen dat zijn stresslevel niet te hoog wordt. Wandelen is hierdoor geen echte ontspanning :-X , maar we boeken nog wel elke keer progressie! En daar ben ik wel trots op (niet op mezelf, maar op Igor'tje').
Als we (meneer Nitus en ik) het even niet zien zitten bedenken we ons wat we 1,5 jaar geleden allemaal niet met hem konden en dan beseffen we weer dat de vooruitgang die hij heeft gemaakt echt wel heel groot is. En ik merk dat ik ondanks zijn eigenaardig- en moeilijkheden in de loop van de tijd echt gek op hem ben geworden :smitten: , ik zou hem voor geen goud meer willen missen want naast dat ie soms ietwat ::) moeilijk is, is hij ook lief en leuk, grappig, superslim en eigenwijs :-*.
Super om te lezen! Over jullie beiden! :-*
Door Lil
#3207623
Mooie foto's van een prachtige hond!

Jullie verhaal klinkt als me and mr Jones. Gelukkig heb ik plaatsen waar wij zeer ontspannen kunnen wandelen, omdat ik heel rustig woon. Nah ja hier niet mbt de vele honden hier, maar als ik ff de auto pak wel.
Door Lizzy
#3207632
Nitus schreef:Bedankt voor de complimenten! Igor bloost er van (maar niet heus, die vind ze geheel vanzelfsprekend :biggrin2: ).

Voor Lizzy en Saskia ;) :
Met mij gaat het goed, ben erg druk met mijn praktijk en Igor kost daarnaast ontzettend veel tijd en energie; wat ik er overigens heel graag voor over heb.
De laatste 1,5 jaar zijn we steeds betere maatjes geworden :smitten: (hij is nu 3,5 jaar oud), hij bijt nu amper meer, maar raakt nog wel heel snel van de kook en reageert heel makkelijk hysterisch (bij het zien van (sommige) andere honden, paarden, katten, horen van geluiden enz.) dus dat blijft altijd oppassen en er voor zorgen dat zijn stresslevel niet te hoog wordt. Wandelen is hierdoor geen echte ontspanning :-X , maar we boeken nog wel elke keer progressie! En daar ben ik wel trots op (niet op mezelf, maar op Igor'tje').
Als we (meneer Nitus en ik) het even niet zien zitten bedenken we ons wat we 1,5 jaar geleden allemaal niet met hem konden en dan beseffen we weer dat de vooruitgang die hij heeft gemaakt echt wel heel groot is. En ik merk dat ik ondanks zijn eigenaardig- en moeilijkheden in de loop van de tijd echt gek op hem ben geworden :smitten: , ik zou hem voor geen goud meer willen missen want naast dat ie soms ietwat ::) moeilijk is, is hij ook lief en leuk, grappig, superslim en eigenwijs :-*.
Fijn dat het goed met je gaat! En dat je praktijk goed loopt :-* . Zo te lezen hebben jullie behoorlijk je handen vol aan Igor! Fijn dat jullie ook de lieve leuke grappige slimme eigenwijze kant van hem kunnen zien en ondanks alle gewerkt toch van hem houden :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door