Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3207676
Ik ben besmet...ik wil nu ook een airfryer...en dat is jullie schuld >:(

:biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pluk
#3207677
Martine-Tom schreef:Ik ben besmet...ik wil nu ook een airfryer...en dat is jullie schuld >:(

:biggrin2:
+1!

En een waterblazer ;D
Gebruikersavatar
Door Hope
#3207678
Martine-Tom schreef:Ik ben besmet...ik wil nu ook een airfryer...en dat is jullie schuld >:(

:biggrin2:
Hier nog 1!

Jammer dat de centjes in de vriezer van Nelson liggen ::)
Ook de schuld van bp!
Gebruikersavatar
Door pike
#3207683
Martine-Tom schreef:Ik ben besmet...ik wil nu ook een airfryer...en dat is jullie schuld >:(

:biggrin2:
Nee hoor helemaal niet. Ik wil er namelijk absoluut geen hebben :nono2:

:biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3207687
pike schreef:Nee hoor helemaal niet. Ik wil er namelijk absoluut geen hebben :nono2:

:biggrin2:

+1. Ik ben een absoluten keukengadgetfreak, en mijn halve huishouden heb ik te danken aan ideeën die hier op BP zijn aangeleverd, maar met zo'n fryer kan ik echt helemaal niets beginnen. :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3207697
Anne in Duitsland schreef:+1. Ik ben een absoluten keukengadgetfreak, en mijn halve huishouden heb ik te danken aan ideeën die hier op BP zijn aangeleverd, maar met zo'n fryer kan ik echt helemaal niets beginnen. :biggrin2:
Ik logeer nu bij vrienden en die hebben er 1 staan...en het is toch wel heel ideaal hoor, aardappels erin gebakken, slavinken erbij, geroosterde courgette, wat afbakbroodjes...

Me want!
Door Anne in Zweden
#3207700
Martine-Tom schreef:Ik logeer nu bij vrienden en die hebben er 1 staan...en het is toch wel heel ideaal hoor, aardappels erin gebakken, slavinken erbij, geroosterde courgette, wat afbakbroodjes...

Me want!
We hebben in Zweden net de keuken verbouwd, en daar komt een houtgestookt fornuis in binnenkort. Terug naar de natuur dus, en dan dissoneert zo'n Airfryer denk ik een beetje. :biggrin2:
Door cj
#3207706
Volgens mij zijn we allemaal aan de stoomreiniger gegaan door Marijke, een zeer gemist lid.
Saskia
Door eelke
#3207711
Airfryer check, stoomreiniger (2!) check, waterblazer check, rubberen bezem check, Henry check. Euhm? ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door