Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3207374
Laddy is nu naar een andere trimsalon geweest, Pluk wees me daar op, trimsalon Lunetten........ het resultaat (even de blauwe krassen op mijn armen niet meegeteld, hij gaat het te keer als een mager speenvarken als je zijn buik plukt en ik mocht hem in de houtgreep nemen, want meneer wenste niet mee te werken.....tja, een paar krassen rijker :P )........... Ik ben best tevreden over het resultaat (scheelt dat deze mevrouw Schotse Terriërs en ruwharige teckels fokt en dus weet hoe ze plukken moet)....... :D

Afbeelding


En voor en na van de vorige keer (jullie snappen natuurlijk wel waar hij de volgende keer naar toe gaat ;) ):

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Dian op wo 30 mar 2016, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
#3207400
Borke schreef:Het is een hele andere hond zo!
Volgende keer Rakker ook?
Rakker maak je niet zoveel van, maar misschien dat ik is kijk wat zij er van maakt.........
Het grote probleem is dat je bijna geen trimmer kunt vinden die plukt..... dit is iemand die zelf ook plukhonden heeft (Schotse terriërs en ruwharige Teckels). Dat meisje in IJsselstein heeft gewoon te weinig ervaring..... :P
#3207523
Sonja schreef:Netjes hoor!
Ik snap niet waarom trimsters die plukken zo lastig te vinden zijn. Ik zou niet weten waarom je zo'n mooi plukvachtje niet zou plukken. :-\
Ze vinden het te zwaar. Deze mevrouw plukt ook maar 3 à 4 honden in de week. Ze zou hier ook nooit een scheerapparaat opzetten. Haar man kwam even iets vragen en zij zei gelijk dat ze zelden zo'n mooie stugge plukvacht op tafel had staan :)
#3207533
Het heeft denk ik niet zo zeer te maken met dat het 'zwaar' zou zijn. Als de vacht rijp is, vind ik het niet zwaar. Het is meer dat het veel tijd kost. En trimmers die op een prijslijst 30 euro voor een plukvacht vragen daar bleef ik verrrr uit de buurt, want dat gaat m niet worden. Vragen ze goed geld, eerder 30 euro per uur, dan zou ik het aandurven.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door