Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3207405
Ik doe het altijd tijdens een gewone werkweek. Ik zorg dat alles vantevoren klaar staat zodat ik het 's morgens alleen nog maar door het apparaat hoef te halen.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Door Borke
#3207437
Ik vraag me af of het iets voor mij zou kunnen zijn, of dat ik er heel beroerd van zou worden. Een paar vragen die me te binnen schieten:

Wat eet je dan op een dag?
3x een smoothie of sapje?
Kan dat met alleen een blender?
Hoe werkt dat op je darmen?
Heb je honger?
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3207440
Borke schreef:Ik vraag me af of het iets voor mij zou kunnen zijn, of dat ik er heel beroerd van zou worden. Een paar vragen die me te binnen schieten:

Wat eet je dan op een dag?
3x een smoothie of sapje?
Kan dat met alleen een blender?
Hoe werkt dat op je darmen?
Heb je honger?
Ik heb vorig jaar een keer gedaan, was super makkelijk
* je 'eet' idd een smoothie of sapje, maar de hoeveelheden zijn te veel voor 3 keer, eerder 6x een kleinere portie
* kan met een blender, maar een juicer wordt wel aangeraden
* normaliter heb ik altijd gedoe met m'n spijsvertering, maar dit ging echt super! een van de rustigste periodes in tijden!
* nee, ik had absoluut geen honger. kreeg het soms niet eens op!
Door hannabelgje
#3207475
Je neemt iets van anderhalf tot 2 liter smoothie/sap per dag. In minimaal twee ervan zit avocado meestal.
Je hebt een juicer nodig en een blender. Juicer kun je voor bijna niks vinden op mp.
Aangezien ik het programma in een word bestand heb kun je het ook volgen zonder internet. Zelf vind ik de stimulans wel fijn om iedere dag een filmpje te kijken van de juicemaster. Hij begeleidt je deze dagen met zijn emails en filmpjes.

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3207520
Het is prima te doen hoor ;)

Bij mij zelf heb ik het meeste last van mijn kaken. Klinkt raar he. Maar door niks te kauwen de hele dag, en ergens flink mee bezig te zijn verstijf ik blijkbaar mijn kaken zoiets. Maar ik denk dat dat toch iets is wat de meeste niet hebben.
Voor de rest voelt het idd helemaal prima :D
#3207556
Hmm, interessant. Avocado is natuurlijk super gezond en voedzaam... Ik kan er alleen niet tegen :-(, ik heb hooikoorts en de vaak daarbij behorende allergische reacties op appel, kiwi, verse ananas en nog wel wat soorten en ook sommige noten, ontzettend balen. Ik kan zeker wel meedoen met de overige fruitsoorten die ik wel kan hebben en evt ananas uit blik (fairtrade, zit geen suiker aan toegevoegd). Hoe belangrijk vinden jullie de avocado qua voedzaamheid? Te vervangen door...?
Door Anne in Zweden
#3207567
DJ_Doerak_Tucker schreef:Hmm, interessant. Avocado is natuurlijk super gezond en voedzaam... Ik kan er alleen niet tegen :-(, ik heb hooikoorts en de vaak daarbij behorende allergische reacties op appel, kiwi, verse ananas en nog wel wat soorten en ook sommige noten, ontzettend balen. Ik kan zeker wel meedoen met de overige fruitsoorten die ik wel kan hebben en evt ananas uit blik (fairtrade, zit geen suiker aan toegevoegd). Hoe belangrijk vinden jullie de avocado qua voedzaamheid? Te vervangen door...?
Banaan? Heeft ook een beetje dezelfde textuur. Maar banaan geeft natuurlijk wel een bananensmaak aan al je smoezies. Avocado is veel minder aanwezig.
#3207590
Anne in Duitsland schreef:Banaan? Heeft ook een beetje dezelfde textuur. Maar banaan geeft natuurlijk wel een bananensmaak aan al je smoezies. Avocado is veel minder aanwezig.
Ja, banaan wordt hier veel gebruikt. Wel heel zoet natuurlijk maar vult goed.
Door Anne in Zweden
#3207594
Lijkt me leuk gezond om mee te doen. Moet je je ergens aanmelden daarvoor? Sorry voor alle vragen, maar ik ben officieel eigenlijk hard aan het werk en heb geen tijd om alles zelf uit te spitten, vooral ook omdat ik in Zweden ben en uploaden van pagina's dus weer met de trekschuit gaat. ::)
Door hannabelgje
#3207599
Ik zou avocado deels vervangen door kokosolie, niet steeds door banaan. In banaan zitten geen vetten en die heb je wel nodig.
Je kunt je aanmelden via de link in het eerste bericht.
Voor mensen die het vertaalde programma willen, stuur me ff een pb met je emailadres.


Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Door Anne in Zweden
#3207606
Filmpjes kan ik hier niet kijken, helaas.

Is het zo dat je voor die hele periode de boodschappen doet en dan per dag een nieuw recept juicet of blendert? Krijg je de recepten per mail of moet je die downloaden?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door