Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tessa
#3205403
Met toestemming wil ik Gino onder jullie aandacht brengen. Afgelopen vrijdag kreeg ik een telefoontje van zijn baasjes, wegens echtscheiding kunnen ze binnenkort niet meer voor hem zorgen. Gino is door mij gefokt en je hoopt natuurlijk dat alle hondjes hun hele leven bij dezelfde eigenaar blijven maar soms lukt dit niet. Ik druk ze altijd op het hart dat ze mij inschakelen als de hond onverhoopt weg moet zodat we samen kunben proberen de hond zo goed mogelijk te herplaatsen.
Het gaat dus om Gino, een bijna vijf jarige boxer reu. Het is een super lieve, probleemloze hond, kan prima overweg met andere honden. Dol op kinderen en helemaal gezond en niet gecastreerd. Hij verblijft nu nog bij zijn baasjes maar als de situatie daar om vraagt komt hij tijdelijk bij ons. Maar voor zou het beter zijn om maar een keer te moeten verhuizen.
Dus misschien is er hier iemand die iets voor hem weet?
Hij verdiend een goed tehuis
Op een of andere manier krijg ik zijn foto s er niet op maar bij interesse zijn die via mij te verkrijgen. Hij is donker gestroomd met witte aftekeningen
Afbeelding
Laatst gewijzigd door tessa op za 26 mar 2016, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3205428
Fijn dat ze bij jou terug gekomen zijn! Ben he ook lid van de Boxer lovers op fb?
Zo nee, zal ik hem daarvoor je plaatsen?
tessa schreef:Met toestemming wil ik Gino onder jullie aandacht brengen. Afgelopen vrijdag kreeg ik een telefoontje van zijn baasjes, wegens echtscheiding kunnen ze binnenkort niet meer voor hem zorgen. Gino is door mij gefokt en je hoopt natuurlijk dat alle hondjes hun hele leven bij dezelfde eigenaar blijven maar soms lukt dit niet. Ik druk ze altijd op het hart dat ze mij inschakelen als de hond onverhoopt weg moet zodat we samen kunben proberen de hond zo goed mogelijk te herplaatsen.
Het gaat dus om Gino, een bijna vijf jarige boxer reu. Het is een super lieve, probleemloze hond, kan prima overweg met andere honden. Dol op kinderen en helemaal gezond en niet gecastreerd. Hij verblijft nu nog bij zijn baasjes maar als de situatie daar om vraagt komt hij tijdelijk bij ons. Maar voor zou het beter zijn om maar een keer te moeten verhuizen.
Dus misschien is er hier iemand die iets voor hem weet?
Hij verdiend een goed tehuis
Op een of andere manier krijg ik zijn foto s er niet op maar bij interesse zijn die via mij te verkrijgen. Hij is donker gestroomd met witte aftekeningen
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door