Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#3206760
Mijn oude reu(13,5) begon 5 weken gelden spuitdiaree te poepen(van het ene op andere moment))de volgende morgen was hij ziek en lag te piepen na het eten.Na overgegeven te hebben voelde hij zich wat beter.
Naar de DA geweest en na antibiotica knapte hij niet op,op advies van farmfood vlees van hun gegeven maar het bleef dun(geel/grijze brij),toen eigen kvv weer gegeven(wild en paard/eend) en toen werd het wat beter.
Giardia test was negatief maar omdat ik positief was getest toch panacur geven icm met giardex en gastro(chinese kruiden).
Nu van diaree naar hele droge ontlasting,maar als ik wat pens geef of chlorella/spirulina wat hij voordien kreeg is hij weer in de diaree.
ZZijn darmen maken bijna geen geluid meer en zijn winderigheid word ook minder,maar de droge ontlasting lijkt me voor hem vervelend.
Hij krijgt kokosolie en ik durf hem verder niet zoveel te geven omdat hij heftig reageert op toevoegingen die hij eerder kreeg.
Iemand tips of ideetjes of ervaringen?

Barfplaats wordt gesponsord door