Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door jcjansen
#3206358
Hallo,

Ik ben nieuw hier op dit forum en aangezien ik een bestelling ga plaatsen lijkt het me wel zo netjes mezelf ff voor te stellen:
Ik ben Jeroen woon samen met Gerda en ben vader van 2 kinderen. Als huisdier hebben we een Golden Retriever van 5 maand die meestal luistert naar de naam Leo. Ook hebben we een kater met de naam Appie (7 maanden), maar die luistert niet echt naar zijn naam ::) .
De fokker van Leo is gestart met KVV voeding en dit hebben we een paar maanden doorgezet. Een aantal weken geleden zijn we begonnen om te combineren met BARF voer (eendennekken, kipkarkassen, kippevleugels). Zowel Leo als ik vinden dit geweldig om te doen :-) vandaar dat we nu helemaal overgaan op BARF. Natuurlijk hebben we ons eerst goed ingelezen en met behulp van het forum een menu samengesteld.
Voor wat betreft de kater: vanaf dag 1 wou deze al mee eten uit de voerbak van Leo. Daarom hebben we vanaf het moment dat Leo in huis was ook KVV in zijn voerbak gestopt (in combi met katte brokjes, we hebben nog een grote zak kattebrok staan welke ook op moet). De kater blijft voorlopig nog ff op KVV omdat er ook nog enkele worsten in de vriezer liggen.

Groeten

Jeroen
Door Lizzy
#3206553
Welkom! Als je vragen hebt: stel ze gerust! Ik raad je wel aan om inderdaad de overstap naar volledig BARF te maken of in ieder geval niet te vaak de KVV te combineren met louter vleesbot. Dat is niet goed, dan krijg je hond teveel vleesbot binnen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door