Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3206407
Wat ik nu aan m'n klomp heb... Moet het echt even kwijt, zit al een uur te shaken op de bank...

Rare knakker hier in de buurt (fokt een nestje zodat hij zijn teef kan steriliseren, klapkakenras) vindt Kimo aggresief en abnormaal gedrag. Want je mag niet blaffen naar mannen die zich raar gedragen en je vrouwtje bedreigen...
Hij heeft ook een reu, die problemen heeft/geeft met alle honden in de buurt.
Al vanaf de 1e keer dat Kimo naar hem blafte, dreigt hij met het loslaten van zijn hond...
Vanavond werd het echt serieus, waarbij hij na mijn rondje 'toevallig' met zijn andere honden voor mijn portiek langs liep. Hij kwam dreigend op ons af (zijn honden hebben geleerd altijd strakke lijn en dreigend lopen) en riep steeds: zie je wel, dit is toch geen normaal gedrag en nu mag ik mijn hond loslaten en dan is het jouw probleem en het kost je het leven van je hond etc etc.
Denk dat ik toch maar aangifte moet gaan doen. Woon hier nog maar een half jaar, maar kan moeilijk altijd naar het bos gaan en niet een kort plasrondje kunnen doen...
Door eelke
#3206409
Zo jeetje, ja, met zulke uitspraken is denken aan aangifte doen niet gek nee...
Door jasmijn
#3206415
Ja ik zou hier zeker aan gifte van doen, dit is echt gestoord hoe die man zich gedraagt :-X
Door frodo quin
#3206422
Die man bedreigt jullie, zeker aangifte doen! Sterkte met de schrik, je niet veilig voelen in je eigen omgeving is echt erg. :(
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3206434
Je moet in elk geval melding maken op het bureau.
Hier loopt ook zo'n mafklapper rond, stijf van de drugs met een Stafford
Nu heb ik gelukkig een grote hond, dus mij gaat hij nog een beetje uit de weg maar ik heb ook andere verhalen gehoord.....
Dus echt langs het politie bureau gaan, in elk geval melding maken en vaak wil een wijkagent wel overleggen met je wat je meer kunt doen in zo'n geval!
Succes en sterkte!
Door BusKay
#3206436
Zeker melding van maken...
Er zitten wat puntjes.. o.a. hoe bewijs je dat hij dat gezegd heeft? Hij zal wellicht ontkennen.
Soms wordt buurtbemiddeling ingeschakeld en vaak wordt dit door tegenpartij geweigerd.
Hoe dan ook.. altijd melding maken..
Door Parelridder
#3206440
Ik zou zeker naar de politie gaan, want dit is gewoon dood eng! Of je iets met aangifte kunt weten ze daar en daarnaast hebben ze waarschijnlijk ook nog wel andere tips van wat wel/niet te doen (of wellicht info over deze persoon..).
Jemig.. sterkte!!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3206446
Ik zou ook zeker aangifte doen zodat het in ieder geval bekend is bij de politie.
Wanneer er meer mensen worden bedreigd door dezelfde persoon en iedereen doet netjes aangifte dan ontstaat er een dossier en kunnen ze wellicht tot actie overgaan.

Sterkte met de hele situatie
Gebruikersavatar
Door doranto
#3206447
Hoezo mag hij zijn hond loslaten? Is daar bij jullie geen aanlijnplicht? Wat een #$@^* zeg!
Ik snap hoe jij je voelt. Ik zou zeker langs de politie gaan en hier melding van maken! Al was het alleen maar om eventueel advies te krijgen hoe hier mee om te gaan.
Sterkte!
Gebruikersavatar
Door Janneke
#3206448
Zo niet leuk zoiets. Absoluut melding van maken! Dan weten ze er in elk geval van.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3206455
id opnemen..!
Ik word sinds een 3 weken bedreigt...en let op door een man van in de 80!
Maar vreselijk agressief figuur....ik maak ook opname...dat als t me echt te gek ga worden iig bewijs heb

wat een figuur met zn loslaten grrrr!
Laatst gewijzigd door me and my boys op vr 25 mar 2016, 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door petralita
#3206463
Idd sowieso melding, wie weet ben jij niet de enige, het zou mij niks verbazen, heb je wel eens wat gehoord van anderen in de buurt?
Door Anneloog
#3206465
Wat ontzettend naar. En ja zeker melding maken op bureau en ga met de wijkagent in gesprek. Kijk wel uit met het opnemen van de bedreigingen. Dit mag alleen als de persoon die je opneemt weet dat je het opneemt. Weet die dat niet dan mag het niet gebruikt worden als bewijs. Dat is mij tenminste verteld door mijn wijkagent .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door