Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3206297
Ohhw, wat een heerlijke puppy foto's :smitten:

Fotootje van mijn schattige Pinkie dan, met haar eerste hapje iets grover gemalen vleesbot ;D ;D ;D

(grote dikke gruwels :biggrin2: )

Afbeelding

En mijn heerlijke Dikkie Dik:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3206298
Jaaaa, puppy foto's altijd leuk!!
Een van de weinige pup foto's van onze bolle, de laptop was vlak na ons trouwen gecrasht Afbeelding Afbeelding
Bijna 8 jaar geleden

En de allereerste puppyles van Lola! 6 jaar terug..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3206317
constance.blokzijl schreef:Jaaaa, puppy foto's altijd leuk!!
Een van de weinige pup foto's van onze bolle, de laptop was vlak na ons trouwen gecrasht Afbeelding Afbeelding
Bijna 8 jaar geleden
Lief...

Zonde hé, zo ben ik ook het grootste deel van de jeugd van Broer, Heather n Groovy kwijt....ook zo'n stomme laptop die crashte.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3206319
Angelique schreef:
Lief...

Zonde hé, zo ben ik ook het grootste deel van de jeugd van Broer, Heather n Groovy kwijt....ook zo'n stomme laptop die crashte.
Ja, ik heb er wel van geleerd Afbeelding was ook alle foto's kwijt van onze huwelijksreis.... 2,5 weken in USA, rondrijden van LA naar San Fransisco met alle high lights... Heb alleen nog wat ik in een boekje heb laten drukken en wat ik destijds op Hyves had gezet, alle 10 foto's. Oh wat ben ik verdrietig geweest!
Door BusKay
#3206322
Zoekplaatje... welke is Kay?? 2011

Afbeelding
Laatst gewijzigd door BusKay op do 24 mar 2016, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Shanti en co
#3206330
Van mij mag elke dag wel puppydag zijn, ontzettend leuk al die foto's! :)

Bij deze een foto van toen Shanti en ik nog nog klein waren. :smitten:
Afbeelding

Van Boeke is de puppetijd nog niet zo lang geleden maar wat gaat het toch snel, dat ooit kleine, ronde, onschuldige bolletje wol is al lang niet meer klein en onschuldig. :D
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door