Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3206220
overleden....best shocking. Ook al ben ik geen voetballiefhebber, dat hij een ollandse legende was is natuurlijk een vaststaand feit. En zo door de jaren heen maken we ons allemaal met regelmaat schuldig aan Cruijfediaanse uitspraken.

68...niet echt een carriere :(

RIP Johan.
Door eelke
#3206221
Nou he!!

Daarbij dacht ik ook nog dat hij jonger was...

Elk voordeel heb z'n nadeel... :(
Door Lizzy
#3206223
Ahhhh, Johan...........

"Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander".

Dag Johan :'( :-*
Gebruikersavatar
Door mariekes_katten
#3206230
Cruijffie! :'(
Wat een sporticoon. 68 is veel te vroeg.
Ik zal zijn tv-optredens missen. Voetbalcommentaar wordt een stuk saaier zonder hem.

R.I.P.
Door eelke
#3206235
Ben wel benieuwd nu naar de oefenwedstrijd van Oranje morgen, die moeten nu haast in dubbele rouwbanden gaan spelen, tjonge. :-\
Door BusKay
#3206246
R.I.P. Johan...

Alles meegemaakt in die tijd... en er waren fraaie wedstrijden bij!! Niet meer te vergelijken met het voetbal van nu.
68... 6+8 = 14 jou favo rugnummer...

Afbeelding
Door Jantina
#3206249
Mijn vaders grote voorbeeld, hij is zelf ook voetbaltrainer. Echt opgegroeid met die man. Groot verlies!
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3206264
Ik zat in de auto toen het gezegd werd, die man heeft indruk gemaakt op de wereld...
Hele bijzondere man, met hele bijzondere uitspraken.
En inderdaad 68 is nog steeds jong.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3206398
Ik schrok er van... Hoorde het pas laat. Echt een icoon was hij. Veel te jong gegaan... :(
1 van zijn uitspraken gebruik ik vaak: Als je niet schiet kan je niet scoren. Past bij me.
R.I.P. Johan!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door