Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lind@
#320362
Hallo, ik voer mijn honden nu een tijdje AHV. Scheelt een stuk in prijs maar of ik er nou zo blij mee ben weet ik niet helemaal. Vooral Lothar doet het er goed op.
Maar oooooh wat stinken ze. Ik lees hier steeds dat jullie honden niet meer stinken sinds het voeren van vers, maar die van mij stinken als een bunzing. Vooral Josie's vacht en bek stinken niet normaal meer. Maar ook Lothars' vacht, uit zijn bek valt 't mee.
Nu is mijn vraag: zou het aan de AHV kunnen liggen???
Mijn partner zegt dat ze ruiken naar een muf aftreksel van het voer, maar ik kan de lucht niet helemaal thuisbrengen....
Ik wil binnenkort toch weer Carnibest gaan voeren, eens kijken of het minder wordt. Ik heb ook een klein poosje gebarft, maar te kort om verschil te merken.
Door Truus
#320372
Ik heb geen idee maar zou een ander merk proberen. Geef zelf Carnibest en heb hiervoor Energique gehad en beiden geen last gehad.
Geef je het complete versvlees?Is het vanaf het begin al? Hebben ze soms gezwommen de laatste tijd? Geef je nog iets anders dan AHV?
Wel veel vragen he ;D
Laatst gewijzigd door Truus op zo 15 mei 2005, 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lind@
#320375
Ja ik geef compleet, ze hebben niet gezwommen en ik geef niks bijzonders anders, behalve af en toe een bot, of stukkie fruit.
Aan haar gebit ligt het ook niet, ik ben er al 2 keer mee naar de da geweest en haar gebit zag er goed uit.
Ik denk inderdaad dat de enige oplossing is iets anders proberen en kijken of het dan minder wordt. Maar ik vroeg me af of meer mensen dit herkennen bij AHV.
Door amber2
#320382
Onze honden deden het ook niet goed op AHV... Stugge vacht en ook een beetje stinken idd. Op energique of carnibest doen ze het wel super. En het hoeft niet duurder te zijn hoor; van carnibest eten ze hier een stuk minder dan van AHV (heb nu ook de aktief versie van carnibest).
Door amber2
#320399
Als wij het maar 1 dag in de week zouden voeren zou het ook geen probleem zijn denk ik; dat is toch wel wat anders dan als AHV het enige is dat ze elke dag krijgen. Maar er zijn ook honden die het op enkel AHV prima doen, dus dat verschilt toch altijd per dier.
Door debby
#320417
[quote="amber2"]
Als wij het maar 1 dag in de week zouden voeren zou het ook geen probleem zijn denk ik; dat is toch wel wat anders dan als AHV het enige is dat ze elke dag krijgen. Maar er zijn ook honden die het op enkel AHV prima doen, dus dat verschilt toch altijd per dier.
[/quote]

dat is waar, maar ze hebben het ook wel een aantal dagen achter elkaar gehad toen ik nog niet veel samenstelde of enkele dagen.

het ligt er maar net aan hoe je hond er op reageert, de een doet het goed op cb de ander hellemaal niet.
Door Maaike_L
#320500
Ik voer alleen AHV en Juta ruikt zeker niet. Maar dat betekent natuurlijk niet dat een andere hond er ook niet van gaat ruiken.
Door Ineke
#320513
Mijn honden krijgen ook regelmatig AHV en ook hier geen last. Normaal krijgen ze Bibi.

Ik heb echter ook geen last van bruinebonensoep en dat is bij de meeste andere mensen toch ook wel anders ;D

Elke gek zijn gebrek.....
Door diana
#320517
misschien komt het door de pens die er in zit?
je hebt ook ahv vlees compleet
veel zaken hebben alleen de vlees/pens compleet
dat zou ik proberen ,
mijnhonden eten carnibest , maar ik heb hier pas gelezen dat 1 vd dobers van Evelyn daar weervan uitzijn bek gaat stinken en de ander weer niet .
Door Lind@
#320569
[quote="diana"]
misschien komt het door de pens die er in zit?
je hebt ook ahv vlees compleet
veel zaken hebben alleen de vlees/pens compleet
dat zou ik proberen ,
mijnhonden eten carnibest , maar ik heb hier pas gelezen dat 1 vd dobers van Evelyn daar weervan uitzijn bek gaat stinken en de ander weer niet .


[/quote]

Die heb ik ook geprobeerd, compleet met alleen vlees, maar toen stonken ze volgens mij nog harder.
Met Carnibest zouden ze minder moeten hebben, maar die van mij gingen toen echt lopen schooien. Plus dat Lothar er toen niet goed tegen leek te kunnen. Maar toch ga ik het weer eens proberen. ;) Bedankt voor de vele reakties!
Door Truus
#320598
[quote="Lind@"]
Die heb ik ook geprobeerd, compleet met alleen vlees, maar toen stonken ze volgens mij nog harder.
Met Carnibest zouden ze minder moeten hebben, maar die van mij gingen toen echt lopen schooien. Plus dat Lothar er toen niet goed tegen leek te kunnen. Maar toch ga ik het weer eens proberen. ;) Bedankt voor de vele reakties!
[/quote]
Doe maar ;) laat je het ons weten?
Door Lind@
#320606
[quote="Truus"]
Doe maar ;) laat je het ons weten?
[/quote]
Ja zeker! Maar daar gaat wel een poosje overheen, want ik moet eerst kijken of de stank inderdaad minder wordt, ik hoop het in ieder geval, want het is erg leuk zo'n Teckeltje op schoot, maar als ze gaat gapen....... :-X Of als je ze geaaid hebt...... :-X
Door Lind@
#326764
Geloof het of niet, ik geef nu pas bijna een week Carnibest en de stank is nu al MINDER!!! Ik zelf vind het ook raar dat dat zo snel kan, maar het is echt waar; als ik Lothar heb geaaid, stinken mijn handen niet meer en zelfs Josie stinkt al minder uit haar bek! Haar vachtje ruikt nog iets, maar lang niet zo erg meer!
Ongelofelijk he? :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door